♥ About Me. ♥


Hee mensen,
Welkom op mijn blog!

Ik zat eigenlijk al een hele lange tijd na te denken om een blog te beginnen, maar ik had het moet er niet echt voor en ik wist eigenlijk ook niet waar ik het dan over moest hebben. Na echt een hele lange tijd bedacht ik me dat het wel echt super zou zijn als ik dan een eigen blog zou hebben dus heb ik op een Zondagmiddag bedacht dat ik een blog wilde starten... Tja hoe noem je zo'n blog nu eigenlijk? Ik bedacht me dat ik op mijn blog artikels wilde posten die over onderwerpen gaan die ik leuk vind of die in mijn leven gebeuren dus vond ik "mylifestuff" een hele leuke naam, maarja die naam was al bezet dus bedacht ik wat ik dan kon doen en toen dacht ik er ineens aan van ja dan kan ik ook annelynn i.p.v. my gebruiken. Zo gezegd zo gedaan. Dus dan heb ik hier dan nu eindelijk mijn eigen blog!

Op mijn blog kun je voornamelijk artikels vinden over beauty, fashion en lifestyle. Daaromheen zijn er ook nog heel veel andere dingen die mij interesseren in het leven die ik zo nu en dan ook met jullie wil delen.

Oke genoeg informatie over mijn blog, tijd voor een beetje informatie over mij.
Ik ben dus Anne-Lynn, een 14 jarig meisje die nu in een 3 havo klas zit. Ik ben een meisje die zich veel bezig houd met beauty, fashion,  lifestyle en nog veel meer!

Ik hoop dat jullie mijn blog leuk gaan vinden.
Ik heb er ieder geval heel veel zin in dus enjoy!


Liefs, Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥