DIY: Vrolijke ombre nagels. ♥


Ik vind het zelf superleuk om m'n nagels te lakken, ik heb vandaag makkelijke vrolijke ombre nagels gemaakt en ik laat in dit artikel zien hoe je deze ombre nagels maakt. Enjoy!

Benodigheden:
Silver : Nail art pen of een nagellak met een dun kwastje.
Rood: Catrice ultimate nail lacquer limited edition thrilling me softly CO5. (geen nummer)
Geel: Ultimate NEON nail lacuer limited edition NEOnaturals CO1. 42.
Zalm: Essence colour & go 57.
Base coat.
Top coat.
Make- up kwastje.

optioneel: Essence nail art Glow in the night Top coat. 43.



Stap 1. 
Doe als je dit hebt je base coat op je nagels. Mijn base coat is op en ik heb nog geen nieuwe vandaar heb ik deze stap niet gedaan, maar het is beter voor je nagels als je dit wel doet.

Stap 2.
Lak je make-up kwastje met de rode, zalm en gele kleur. Rood boven in het midden Zalm en onder Geel.


Stap 3.
Druk het kwastje op je nagels zodat je hele nagel onder de nagellak zit met een overloop zodat je een ombre nagel hebt/ krijgt. Het maakt niet uit als je wat buiten je nagel hebt gelakt dat haal je op het eind zo weg.


Stap 4.
Pak je silvere nagellak en maak op je ringvinger een soort aztec print.


Stap 5.
Ga nu met je top coat over je nagels.

Stap 6.
Pak nu nagellak remover en een wattenstaafje en haal de nagellak die je buiten je nagels gesmeerd hebt van je vingers af.


Stap 7.
Om het nog even extra safe te maken kun je voor de zekerheid nog even een nieuw laagje van je top coat er over heen doen.

Stap 8.
Als je dat eventueel leuk vind kun je er een glow in the night Top coat er over doen. Ik vond dit persoonlijk wel leuk dus ik heb dat gedaan. 

Even de nagellak op laten drogen en klaar is je Nail art!


Tip
Je kan deze nailart eventueel ook met andere kleurencombinaties maken.


Ik hoop dat jullie dit een leuke DIY vonden, laat me weten wat je er van vond.

Liefs, Anne-Lynn.




Reacties

Een reactie posten

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥