Extra artikel, Review: Catrice Lipstick.♥


Vanmiddag ben ik even naar de stad geweest een paar dingetjes halen. Ik moest eventjes langs de Kruidvat, want ik zocht nog een donker paarse lipstick (mijn andere donker paarse is namelijk bijna op). Ik kon niet de kleur vinden die ik zocht, maar ik zag wel een andere kleur die ik al een tijdje wou. Ze hadden de Nude kleur van een paar merken maar omdat ik eigenlijk niet te veel geld uit wou geven vandaag heb ik er voor gekozen om de lipstick van een goedkoper maar toch een goed merk te halen. Ik ben er erg blij mee want deze kleur zocht ik ook al een hele tijd, ik moest jullie dit meededelen dus daarom hier een extra artikel! Hopelijk vinden jullie dit leuk, dus Enjoy!


De buitenkant.
                                       
Ultimate colour 240 hey nude.

De lipstick zelf.

De kleur.

Ik ben zelf erg tevreden met deze Lipstick. 
Hij blijft best wel lang zitten en hij was maar €3,99 bij de Kruitvat dus niet duur. Ik hou zelf erg van nude kleurtjes en ik vind dit echt een Aanrader!

Dit was een korte review over 1 van mijn aankopen van vandaag.
Ik hoop dat jullie dit leuk vonden.

Liefs, Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥