Tag: Back 2 school. ♥


Omdat de eerste scholen vandaag alweer begonnen zijn dacht ik dat het leuk zou zijn om de back 2 school tag te doen. Enjoy!

Naar welke klas ga je?
Ik ga naar 3Havo op het Pius x College.

Wat is je minst favoriete vak en meest favoriete vak van school?
Mijn minst favoriete vak: Nederlands ik denk dat dat komt omdat ik voor dat vak de laagste cijfers haal vergeleken de rest van mn vakken.
Mijn favoriete vak/ vakken: Handvaardigheid, Muziek, Techniek, Gym, Wiskunde. Ik weet niet waarom, maar ik vind deze vakken eigenlijk altijd wel leuk.

Hoelaat word je wakker?
Als ik het 1e uur moet beginnen (bijna elke dag dus) gaat mijn wekker om 6:00,  anders red ik het niet, ik moet elke ochtend dan om 7:00 naar  school fietsen :(

Hoelang doe je erover om je klaar te maken?
euhh ongeveer 45 minuten? 15 minuutjes kleding en shit, 15 minuutjes make- up en 15 minuutjes eten en naja social media. 

Waar heb je zin in dit jaar?
Ik weet niet ik heb opzich wel zin in de excursies dit jaar ook al heb ik geen idee welke excursies ik heb maar ach de afgelopen 2 jaar waren de excursies wel leuk en verder mmhh niet zoveel bijzonders dit jaar.

Waar koop jij je schoolspullen?
Ik koop meestal mijn schoolspullen bij de Hema en Action en soms de Bruna.

Rugzak of handtas?
Allebei eigenlijk wel, licht eraan aan hoeveel boeken ik mee moet hebben naar school. Bij veel boeken pak ik altijd lekker mijn rugtas en anders mijn handtas.





















(sorry voor de kwaliteit van de foto.)

Drie musthaves voor school.
1. Naja deze musthave is meer gewoon voor in je tas: Een kleine borstel (zo kun je overal lekker je haar kammen) :).
2. Een 'Aanteken' boekje kun je onder een saaie les gewoon lekker tekenen of weet ik veel communiceren met je vriendinnen aan de overkant van de klas of je schreeuwt gewoon lekker de hele klas door kan ook.
3. Een etui vol pennen, zonder pen kom je niet zo ver haha. (oke ik wist geen 3e musthave).

welke agenda heb je?
Ik heb echt een superleuke agenda van de Hema! Het is een best wel basic agenda maar ik vond de cover wel schattig.



Dit was de Back 2 School tag ik hoop dat jullie dit leuk vonden.

Liefs, Anne-Lynn.

















Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥