TMI tag ♥


ik dacht dat het wel leuk zou zijn om de TMI ( Too Much Information) tag te doen, deze tag bevat 50 vragen, het zijn opzich best wel leuke vragen waardoor je me iets beter leert kennen. Dus Enjoy!

1. wat draag je?
Ik draag vandaag:
Een zwart-witte croptop (tally weijl).
Een knal roze maxi skirt.
Witte lage All Stars.

accessoires:
Veertjes oorbellen.
3 armbandjes in 3 verschillende neon kleurtjes ( uit Barcelona).
een grote licht roze ring (van mijn zus).

2. ben je wel eens verliefd geweest?
ja.

3. heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
opzich niet echt.

4. hoe lang ben je?
1.70.

5. hoeveel weeg je?
op dit moment 45 kg.

6. heb je tattoo's?
nee, maar ik zou er opzich wel 1 willen alleen het lijkt me heel erg pijnlijk.

7. heb je piercings?
tellen oorbellen ook mee?

8. OTP?
wat is OTP?

9. wat is je favoriete fictieve TV koppel?
ik heb geen favoriet fictief tv koppel.

10. wat is je favoriete serie?
ik heb niet echt een favoriete serie die ik altijd volg, maar als ik echt moet kiezen denk ik dat ik toch wel voor GTST ga dan.

11. wat is je favoriete band?
deze vraag is moeilijk, ik vind eigenlijk hel veel muziek leuk en dus ook heel veel verschillende bands, maar op dit moment luister ik wel veel naar 5SOS.

12. wat mis je?
op dit moment mis ik witte chocolade.

13. wat is je favoriete liedje?
Op dit moment vind ik Photograph van Ed Sheeren heel mooi. (maar mn favoriete liedje van over een maand al wel weer een heel ander liedje zijn.)

14. hoe oud ben je?
14.

15. wat is je sterrenbeeld?
schorpioen.

16. kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner.
hij moet betrouwbaar zijn.

17. wat is je favoriete quote?
 "Ohana means family family means nobody gets left, behind or forgotten."

18. wie is je favoriete acteur/ actrice?
Ariana Grande ( oke oke ze is actrice in kinder seris maar ik vind Ariana Grande zelf gewoon echt fantastisch!)

19. wat is je favoriete kleur?
roze/ paars.

20. harde of zachte muziek?
allebei wel, licht aan mijn stemming.

21. waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
naar m'n slaapkamer, daar luister of maak ik muziek en dan voel ik me altijd een heel stuk beter.

22. hoe lang douche je?
15 à 20 minuten.

23. hoelang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
+/- 20 minuten.

24. ben je ooit in een fysiek gevecht terecht geraakt?
niet dat ik me kan herinneren.

25. wat is een turn-on?
mooi en verzorgt lichaam.

26. wat vind je een afknapper?
een vieze lichaamsgeur.

27. wat is de reden dat je een blog bent gestart?
ik volgde al een langere tijd allemaal blogs, en hield me al een tijdje bezig met het maken van 'artikels' (die kwamen echter nooit online) en toen dacht ik uiteindelijk om toch maar een eigen blog te starten, dus ik heb een hele lange tijd over een naam na gedacht en nu wist ik eigenlijk een naam en tja nu heb ik dus mijn eigen blog.

28. heb je angsten?
ja, ik heb hoogtevrees...

29. Wat heeft je voor het laatste aan het huilen gemaakt?
woorden die me erg gekwetst hebben.

30. wat is de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
vanmiddag nog.

31. wat is de betekenis achter de naam van je blog?
ik had geen idee welke naam ik zou doen voor mijn blog en toen had ik heel veel random namen die ik erg leuk vond op geschreven en 1 daarvan My Life Stuff vond ik heel leuk, maar toen ik die wou gebruiken was die al bezet en toen dacht ik als ik in plaats van 'My' nou mijn naam gebruik is het nog meer echt mijn blog. dus ja ik vond dit wel leuk en mijn vriendinnen ook! (dit was niet heel boeiend denk ik)

32. wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
the fault in our stars - John Green.

33. wat is de laatste serie die je hebt gezien?
ik heb echt geen idee?

34. wie is de laatste persoon met wie je hebt gepraat?
op dit moment met Brian.

35. wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
vakantie vrienden.

36. wat is je favoriete eten?
pizza (het liefste Hawaii)

37. waar wil je nog graag naartoe?
Amerika, Canada, Ibiza.

38. wat is de laatste plaats waar je was?
op mijn woonplaats na, VilaNova I La Getru  (daar was ik op vakantie).

39. heb je een crush?
nee, op dit moment niet.

40. wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
idunno.

41. wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
geen idee, een maand geleden ofzo?

42. wat is je favoriete smaak snoepje?
karamel.

43. welke instrumenten bespeel je?
gitaar en een beetje keyboard/ piano.

44. wat is je favoriete sieraad?
mijn kettinkje waar : "dreams comes true" op staat die ik van mijn ouders gekregen heb.

45. wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
voetbal.

46. wat is het laatste liedje wat je hebt gezongen?
euhm even na denken:
Florida kilos - Lana del Rey

47. wat is je favoriete openingszin?
ik heb geen idee.

48. heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Idunno.

49. wat is de laatste keer dat je hebt gechilled?
vanmiddag nog.

50. wie geef je de TMI tag door?
aan iedereen die deze TMI tag wil overnemen.


Dit was alweer de TMI tag, ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden.

liefs, Anne- Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥