Een dagje in mijn leven. ♥


Vandaag ben ik samen met Renske en Kim lekker wezen shoppen in Enschede. We hadden vandaag een studie dag en in Enschede is vorige week dinsdag een Primark geopent dus dit leek ons wel een leuke dag om met z'n drieën naar Enschede te gaan. In dit artikel laat ik jullie zien wat ik daar gekocht heb en hoe mijn/ onze dag was. Enjoy!

We zijn met z'n drieën met de trein naar Enschede gegaan.

De primark heeft 3 verdiepingen, de 1e verdieping was dames kleding de 2e verdieping accessoires, schoenen, tassen en huishoudelijk spul en de 3e verdieping was voor mannen en kinderen.

Ik vond persoonlijk de Primark wel een beetje tegen vallen qua kleding. Er was niet echt veel waarvan ik dacht wauw dat is nou echt leuk, maarja dat kan ook aan mij liggen :). Wel heb ik een jasje en een ketting gekocht. 

Na dat we in de Primark zijn geweest hebben we even lekker gegeten bij de Mc Donalds.

We hebben in de tussen tijd echt heel veel winkels bezocht zoals: Only, Vera Moda, New Yorker, Tally weijl, Foot locker etc. maar eigenlijk heb ik verder alleen wat gekocht bij de Sting en naja de Jamin :). 


Dit zijn de Items die ik heb gekocht:

Als eerst deze ketting van de Primark voor € 6,-.



Voor de rest heb ik bij de Primark dit vestje gekocht voor € 15,-.



Bij de Sting heb ik deze 2 leuke vestjes gekocht deze vestjes waren allebei € 19,95 per stuk.




En natuurlijk heb ik ook nog Nerds gekocht. Normaal zijn Nerds € 3,45 per pakje. Nu was er een actie 2 voor € 5,-. Dus ik heb samen met Kim Nerds gekocht :). 



Kim, Renske en ik hebben ook nog een paar leuke selfies gemaakt vandaag. Die wou ik jullie ook even laten zien.






Ik hoop dat jullie deze dag uit mijn leven of korte shoplog leuk vonden.

Liefs, Anne-Lynn.



Reacties

  1. Ik vond het super gezellig vanmiddag! Zeker vaker doen ❤️�� X Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥