extra artikel: OOTD ♥


Heey vandaag een extra artikel omdat ik graag deze leuke look wou laten zien opzich is deze look niet eens zo heel bijzonder maar ik vond hem wel leuk om eventjes te laten zien. Normaal komen er alleen artikels online op maandag om 16:00 maar ik vond het wel leuk om er eentje extra te plaatsen deze week. Enjoy!


Dit is de look. Het is maar net wat jij leuk vind om te dragen. Ik vond een bandana wel leuk om er bij te combineren dus dat heb ik gedaan. Als je het te warm voor een vest doe je het vestje gewoon uit want het hempje is gewoon heel leuk ook zonder vestje,  maar vind je het vestje weer te koud doe je gewoon een dikker vest aan. Deze outfit is heel makkelijk te combineren met andere kledingstukken. Je kan hem aanpassen op de weersomstandigheden of combineren met wat jij leuk vind. Ik had vandaag de makkelijke weg gekozen en niks aan de outfit toegevoegd.






Vest: Lady sting.
Hempje: H&M .
Broek: Geisha.



Schoenen: Nike.



Horloge: Oozoo.
Ringen: H&M.


Vest: Abercrombie.


Dit was mijn OOTD hope you liked it.

liefs, Anne-Lynn.


Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥