My Daily Make-Up routine. ♥


Omdat een paar van mijn vriendinnen aan mij vroegen om een artikel te maken over wat ik altijd voor een make-up op doe, dit artikel over mijn dagelijkse make-up routine.
Eigenlijk doe ik door de weeks eigenlijk altijd het zelfde op qua make-up.
Ik heb niet echt veel verstand van make-up maar dit is hoe ik altijd mijn make-up doe, Enjoy!

Het gezicht.

Ik begin altijd voordat ik mijn make-up op doe met het reinigen van mijn huid dit doe ik meestal gewoon met een make-up doekje (omdat ik 's ochtends eigenlijk altijd te weinig tijd heb om dit uitgebreid te doen), daarna doe ik mijn BB créme van l'oreall op (meestal met mijn foundation kwast van de hema.) na de BB créme breng ik wat conceler aan onder mn ogen en op mn neus op de donkere plekken. ik gebruik een conceler stick van de hema 03. Als ik de conceler heb aan gebracht poeder ik mn hele gezicht even af met mijn max factor creme puff 42 deep beige. Als ik dit heb gedaan gebruik ik meestal nog een bronzer van colour insitute en dit doe ik altijd op zoals hier op het plaatje staat (sorry ik wist niet hoe ik het moest verwoorden en aangezien dit plaatje het precies laat zien is dit ook nog eens makkelijker.) Mijn Neus en kin doe ik soms.


Dan doe ik mijn fard iris rose amour 23 op dit is echt mijn favoriete blush. Hij is best wel gepigmenteerd dus ik gebruik hier niet zo heel veel van.

(Als ik veel puistjes ofzo heb probeer ik zo min mogelijk producten daarop aan te brengen zo dat die onzuiverheden zo snel mogelijk weer verdwijnen.)

Hier onder een foto van mijn meest gebruikte producten voor mijn gezicht.




De ogen.

Ik begin altijd met het aanbrengen van mijn eyeliner de essence liquid eyeliner. Deze vind ik persoonlijk het fijnste om te gebruiken en blijft het langste zitten in vergelijking met de andere eyeliners die ik heb. Na de eyeliner pak ik mijn bourjois cannelle doree 52 dit breng ik aan op mijn hele bewegende ooglid, hierna gebruiik ik mijn bourjois coq de roche 65 dit breng ik net boven mijn eyeliner aan en daarna blend ik dit een beetje samen gewoon met mijn vingers omdat dat het snelste en makkelijkste werkt voor mij in de ochtend. Na dit allemaal pak ik mijn zwarte essence oog potloot en die breng ik aan op mijn waterlijn. Daarna pak ik meestal de essence maximum defination en die doe ik op mijn bovenste en onderste wimpers, na deze mascara pak ik the false volume express van mabelline new york en die breng ik alleen aan bij mijn bovenste wimpers.

hieronder zie je een foto van mijn meest gebruikte producten.






De lippen.

Dit verschilt eigenlijk per dag ik heb wel een aantal favoriete lipstickjes die ik eigenlijk het meest gebruik maar het licht er echt aan in welke stemming ik ben of wat voor een look ik die dag heb. 

Hieronder zie je een foto van mijn favoriete lipstickjes, lipliner en ja wat is het lipstick of een lipgloss van l'oreall.




De kwasten.

Heel vaak gebruik ik mijn handen om make-up aan te brengen want dat vind ik persoonlijk erg fijn en het is lekker snel en gemakkelijk voor als ik 's ochtends haast heb en naar school moet is dat heel handig maar natuurlijk gebruik en heb ik ook kwasten voor mijn make-up,
hieronder zie je mijn meest gebruikte kwasten.



Op de foto hieronder staat de make-up die ik deze keer heb gebruikt voor deze look.


 





Dit was mijn Daily Make-up routine ik hoop dat jullie het leuk vonden.

liefs, Anne-Lynn.















Reacties

Een reactie posten

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥