Nagellak TAG. ♥


Ik zag op een aantal blogs de Nagellak TAG en ik vond hem eigenlijk best wel leuk dat ik besloot om deze tag zelf ook te doen en op mijn blog te zetten dus vandaar de Nagellak tag. Enjoy!


1. Uit hoeveel nagellakjes bestaat jouw stash?

Ik heb sowieso meer dan 80 nagellakjes in mijn stash zater er nu 80 maar waarschijnlijk liggen er nog een aantal op mijn kamer en op de kamer van m'n zus en moeder, maar ik had geen zin om deze op te zoeken ;).





2. Van welk merk bezit je de meeste lakjes?

Van Essence daar heb ik er nu iets meer dan 18 lakjes van.

3. Wat is de meest voorkomende kleur en welke lak draag je heb meest?

Ik denk dat de meest voorkomende kleur/ kleuren een beetje in de roze/rood/paars tinten zijn die draag ik eigenlijk ook het meeste en vind ik het leukste, want dat staat eigenlijk altijd wel erg vrolijk.

4. welke kleuren zou je niet zo snel dragen?


Ik zou niet echt zo snel de gele nagellak op doen.

5. Hoe berg jij je nagellak op?

Ik berg mijn nagellak eigenlijk altijd op en 2 kartonnen roze opberg doosjes/ bakjes.




6. Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?

Van een aantal Essence en Max nagellakjes omdat die eigenlijk wel uitgedroogd zijn.

7. gebruik je base- en topcoat.


Topcoat gebruik ik eigenlijk altijd, maar basecoat heb ik op dit moment niet en dus kan ik het ook niet gebruiken en ja ik kan het wel kopen maar ik ben eigenlijk best wel lui dus heb geen zin om naar de winkel te gaan voor alleen een basecoat. 

8. Wat is je favoriete nagellak merk en je favoriete budget nagellak merk?

Mijn favoriete nagellak merk die ik heb is denk ik of de Rimmel Londen, maybelline New York of de Anny Nagellak en mijn favoriete budget merk is Catrice.


9. Houd je meer van glitters en shimmers of heb je liever een creamy finish?

Ik vind allebei eigenlijk wel leuk het ligt eigenlijk meer aan in welke stemming op dat moment ben.  De laatste tijd vind ik de creamy finish eigenlijk wel leuker dat vind ik altijd wel leuk in de Winter op een of andere manier maar alsnog glitters en shimmers doen het ook altijd heel goed bij mij.

10. welke nagellak draag je op dit moment?

Op dit moment draag ik een zwarte shimmer nagellak van Catrice nummer 7 en de max bronze.




Dit was de nagellak TAG alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥