Sister Tag. ♥


Ik had deze tag al een paar keer gezien (op o.a. YouTube) en ik vond hem eigenlijk heel leuk, maar mijn zusje had nooit zoveel zin om deze tag te doen. (Ik heb deze vragen over genomen van Serena van Beautylab)
Maar nu eindelijk vond ze het goed om even deze tag met mij te doen.
Ik heb 2 zussen maar ik doe deze tag met mijn jongere Zusje Shù-Lai.
Nou laten we beginnen, Enjoy!

Eerst even een beetje kennis maken met mijn zusje:

Dus ze heet Shù-Lai.
Ze is 11 jaar en zit in groep 8.
verder houdt ze veel van voetbal.

oke dit was even hele korte info over mijn zusje, 
oke laten we beginnen.


Wat is jullie leukste herinnering samen?

onze leukste herinnering samen is denk ik onze vakantie dat we naar China zijn geweest en daar rond gereist hebben.


Omschrijf elkaar met één woord.
(Anne-Lynn) pff dit is wel moeilijk. Shù-Lai in 1 woord.....
Ik denk dat ik dan kies voor Sportief.
(Shù-Lai) Bij Anne-Lynn kies ik Muzikaal denk ik.

Waar zou je samen nog eens heen willen?
New York of iniedergeval ergens in Amerika.

Vertel eens over jullie inside jokes?
Eummmmmmm (Anne-Lynn) nou we halen vaker grappen uit bij de rest van de familie samen dan dat we grappen bij elkaar uit halen.
(Shù-Lai) Ja dat klopt.

Wie doet er het langste over om zich klaar te maken?
(Shù-Lai) Ik heb geen idee.
(Anne-Lynn) We doen er denk ik allebei wel erg lang over.

Waar zijn jullie bang voor?
Wij zijn allebei bang voor Spinnen.

Wie is het oudste?
(Anne-Lynn) Ik.

Hebben jullie koosnaampjes voor elkaar?
(Anne-Lynn) nah geen koos naampjes, maar ik noem Shù-Lai altijd shuutje of shù.
(Shù-Lai) en ik noem Anne-Lynn heel vaak anne en ook wel eens Ansie maar dat is meer om dr een beetje te plagen.

Wat is jullie leukste jeugdherinnering?
We gingen altijd samen in de zandbak spelen en dan gingen we onze roze mini kruiwagen vol scheppen met zand wat dan ijs moest voor stellen. en toen gingen we rondvragen aan iedereen (papa, mama, Lars en Carlein) als ze een ijsje wouden.

Waar erger jij je aan bij de anderen?
(Anne-Lynn) Ik erger me niet echt aan mijn zusje. Het is alleen wel irritant dat mijn zusje overal beter in is dan ik! :(. Nee grapje daar erger ik me me niet aan.
(Shù-Lai) mmhh ik erger me eigenlijk ook niet echt aan jou.

Gaan jullie veel met elkaar om?
(Anne-Lynn) Ja eigenlijk best wel veel, als we een probleem hebben ofzo praten we ook altijd met elkaar want wij kunnen gewoon altijd alles met elkaar kunnen overleggen.
(Shù-Lai) Ja, daar ben ik het echt mee eens wij kunnen altijd alles met elkaar bespreken. En het is eigenlijk altijd gezellig.

Wat kan de één wat de ander niet kan?
(Shù-Lai) Anne-Lynn is muzikaler en creatiever dan ik.
(Anne-Lynn) en Shù-Lai is eigenlijk veel slimmer en sportiever dan ik...

maar we hebben niet echt iets van wat de ene echt niet kan want we sporten allebei maken allebei muziek en zijn opzich ook allebei wel creatief maar de ene is er gewoon net iets beter in.


Dit was alweer de sister tag, hopelijk vonden jullie dit een leuke tag!

Liefs, Shù-Lai en Anne-Lynn.





Reacties

Een reactie posten

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥