5 quotes. ♥

Heey lovies,
vandaag heb ik 5 quotes die ik persoonlijk erg mooi vind , die mij raken of wel bij mij horen op één of andere manier. Enjoy!


Ik vind deze quote erg mooi,
1. omdat ik eigenlijk de Disney quotes altijd erg mooi vind.
2. de boodschap is erg mooi van deze quote en 3. is dat dit wel bij mijn leven past.





Deze quote is denk ik wel mijn favoriet, omdat mijn familie (gezin) eigenlijk het belangrijkste in mijn leven is en dan is het heel mooi om OHANA te zeggen. Mmh ja ik vind deze gewoon heel mooi!




Ik vind deze ook erg mooi ik vind het nou niet echt een quote zoals de rest van de quotes ( Erg duidelijk dit maar ik bedoel qua manier van schrijven enzo) Maar dat neemt niet weg dat deze erg mooi is. Het past echt bij het leven en ik denk dat als je dit gebruikt in je leven dat je dan echt meer plezier hebt ofzo? Ik vind deze iniedergeval erg mooi.



Deze vind ik heel mooi, omdat dit gewoon echt de waarheid is en ja dit heeft denk ik geen verdere uitleg nodig.


Deze vind ik heel mooi, het is net zoiets als OHANA ook een woord dat een hele mooie betekenis heeft. Het is mooi om hier aan te denken.


Dit waren al weer de 5 quotes die mij inspireren. 

QOTD: Wat is jouwn favoriete quote?

Liefs, Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥