Extra artikel: Mijn playlist. ♥

Hee lovies, vandaag heb ik een extra artikel over mijn playlist, Met mijn playlist bedoel ik de liedjes die ik de afgelopen tijd relatief veel luister en die bij mij op dit moment echt mijn favorieten zijn. Ik zou de YouTube linkjes naar deze liederen erbij zetten. Het zijn er best veel maar ik hoop dat jullie het leuk vinden. Enjoy!


Masterpiece / Ain't be done / Personal - Jessie J.

Deze liederen vind ik persoonlijk van Jessie J echt geweldig, de teksten zijn zo mooi en naja Jessie J vind ik zelf echt een super zangeres dus ik kon moeilijk een keuze maken tussen deze liederen.

Runaway - Mainstreet.

Ik weet niet waarom, maar ik vind Runaway echt heel leuk, het is zo anders dan de liedjes die Mainstreet normaal heeft een andere style maar ik vind het leuk. Het is wat volwassener dan de andere liederen van Mainstreet. ( stiekem ben ik nog wel een beetje Fan van ze. )


You're perfect - Jacob Whitesides.

Dit lied pfff iedereen zou het moeten luisteren ik ben echt verliefd hierop naja niet alleen het lied maar de zanger is ook gewoon mooi haha. Oke even weer over het liedje, ik word echt rustig van dit liedje ik vind het ook best wel een vrolijk liedje echt zo leuk.


Nothing really matters - Mr. Probz.

Ten eerste Mr. Probz wauw ik hou echt van zijn liederen! De tekst is zo mooi en het maakt me rustig en vrolijk. Deze is echt wel 1 van mijn favorieten iniedergeval de leukste van Mr. Probz tot nu toe!



Dit lied is ook echt gewoon zo mooi en ook omdat het lied van Beyoncé is, ik hou echt zo veel van Beyoncé en naja ik weet niet waarom nou eigenlijk per se dit lied, maar deze luister ik denk ik het meeste van Beyoncé. Het is echt al zo'n oud lied maar zo mooi zoals eigenlijk elk lied van Beyoncé.


Jealous - Nick Jonas.

Dit lied stond met toeval op mijn mobiel? Geen idee hoe, maar ik luisterde dit lied en eigenlijk wist ik de 1e keer nou niet echt wat ik er van moest denken maar nu ik hem vaker luister vind ik het lied echt telkens leuker worden.


Postcard - James Blunt.

Ik denk dat iedereen dit lied wel een keer heeft gehoord op de radio of op Youtube geluisterd? Maar ik hoorde deze voor het eerst op de radio en ik wist maar niet hoe hij heette maar ik vond het zo'n vrolijk liedje met de ukelele het maakt me zo vrolijk elke keer als ik dit liedje luister!
Als je het lied nog nooit geluisterd hebt echt een aanrader moet je zeker doen!


The motto - Drake ft. Lil Wayne.

Ik heb iets met rap de laatste tijd en de rap van dit lied vind ik toch echt geweldig, ik ben nog steeds bezig met de tekst uit me hoofd leren maar het begint ergens op te lijken. Sowieso Drake is een geweldige zanger en dit lied heeft gewoon iets wat mij aan trekt iets wat ik leuk vind ik heb alleen geen idee wat dat precies is dat wat ik zo mooi vind, maar hij is leuk dat staat vast.


Het hele album: De eerste date - B-Brave.

Tja ik heb de laatste tijd een beetje een B-Brave fettish en ja ik vind dit gewoon zo'n leuk album. Met o.a. :

Love, Hallo, Ik vergeet je, Waddup, Doolhof, Ik laat je los, Bad en nog veel meer!

Hier ga ik gewoon niet te veel meer over zeggen ik vind het gewoon geweldig.

  
Dit is eigenlijk wat er op dit moment in mijn Playlist zit en de liederen die ik de afgelopen tijd erg vaak luister. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥