Five favorits. ♥



Ik zag op jiami's blog (www.lifesplash.nl) dat zij een 'five favorites' had gemaakt ik vond dit wel een heel leuk idee dus ik ga dit nu dus ook doen :). Nou laten we beginnen. Enjoy!

Favourite Gadget:


Mijn Ipad mini of de box/ Dock station die in de kamer staat waar je je Iphone op kan zetten, DVD in kan doen, Radio kan luisteren etc. van Samsung. Deze gebruik ik eigenlijk dagelijks en anders wel mijn eigen box/ dock station van Logitec.






Favourite Store:

Ik vind Berskha, Forever 21, Comgetfashion (Webshop), Tally Weijl en de Only echt geweldige winkels. Oke ik kan nooit echt kiezen tussen deze winkels dit zijn de winkels waar ik graag kom. De Only kom ik eigenlijk het vaakste omdat die winkel het dichtst in de buurt zit voor mij.



Favourite Tea:

Mijn favoriet was altijd Engelse thee of Forest Fruit maar de laatste tijd drink ik ook wel veel Winterglow of  Strawberry ( Allemaal van pickwick ).



Favourite Book:

Mijn favoriete boek is eigenlijk wel bekend bij heel veel mensen The fault in our stars (wel in de Engelse versie) Ik vind het persoonlijk een heel mooi boek het is op een hele mooie manier geschreven en op één of andere manier raakt het mij. Zelf vind ik John Green echt een super schrijver. Ik wil ook erg graag Looking for Alaska lezen die lijkt me ook heel mooi maar eerst Will Grayson Will Grayson lezen!


Favourite Place to be:

Waar ik het liefste zit is in mijn kamer en dan het liefst op mijn bed of op mijn bank en ik voel me hier altijd op mijn gemak. Daarom is dit mijn favourite place to be.





Dit waren al weer mijn 'five favourites' .
Vertel mij wat jouwn favoriete gadget, store, tea, book of place to be is.

Liefs, Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥