Herfst inspiratie: Lookbook ♥




Aangezien het weer lekker herfst is (Dat is het ook al weer een tijdje) wou ik nog even een artikel over de herfst maken. Ik wilde eerst foto's maken van mijn eigen herfst kleding maar eigenlijk zijn het er niet zo veel en zijn ze niet echt bijzonder want ja ik moet nog steeds nodig naar de winkel voor leuke herfst en winter kleding dus ik bedacht me om toch maar allemaal leuke plaatjes op te zoeken van kleding die ik mooi vind en die ik ook zou kunnen kopen en dragen in de herfst en eventueel de winter. Enjoy!








 Gisteren had ik trouwens met toeval (vond ik persoonlijk) een superleuke outfit aan het was een beetje een mix van stylen. Ik vond deze look persoonlijk wel leuk ik had het met toeval aan en samen gevoegd gewoon eigenlijk als probeersel maar het bleek er toch wel oke uit te zien. :)




Dit waren een aantal looks die ik persoonlijk erg leuk vind voor in de herfst/ winter. Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben qua kleding voor in de herfst. 


Liefs, Anne-Lynn.







Reacties

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥