Mijn herfstvakantie. ♥

Hee, ik had afgelopen week lekker Herfstvakantie. Wat was ik blij om even vrij te zijn van school en dingen doen die ik leuk vind met vriendinnen of gewoon lekker niks doen. In dit artikel laat ik jullie weten wat ik in mijn vakantie gedaan heb. Vandaag is het alweer maandag dus ik moet vandaag Helaas weer naar school ik laat mijn week zien van maandag tot zondag. Enjoy!

Maandag 13/10/'14.


Ik was vandaag met m'n zus en m'n zusje wezen shoppen in Enschede. Omdat het maandag is zijn de winkels rond 12;00 pas open op de primark na... Wij waren dus iets eerder dan 12;00 in Enschede zodat we eerst even naar de primark konden, maar het was er echt al heel druk en opzich waren er niet eens zulke hele leuke kleren. Dus we hebben uiteindelijk niks gekocht bij de primark. We hebben tot ongeveer 15;30 in Enschede rond gelopen ik heb nog een aantal dingen gekocht bij: Bijou Brigitte, Famous, Rituals en de Kruidvat. Nadat we in Enschede zijn geweest zijn we naar de winkel van m'n zus gegaan en daarna zijn we naar huis gegaan, even wat gegeten en voor de rest heb ik deze avond vrij weinig gedaan ik heb een film gekeken en ben gaan slapen. 



Dinsdag 14/10/'14.


Ik heb vanochtend simpel weg niks gedaan ik moest even oppassen op m'n broertjes en zusje. Wat muziek geluisterd, films gekeken etc. 's avonds had ik training, Normaal gesproken moet ik ook de MD1 en MD2 trainen maar vandaag kregen volgens mij alle meiden teams training van de meiden van Heerenveen dus ik hoefde de Meisjes niet te trainen wel ben ik wat eerder naar de voetbal gegaan en heb ik bij de training van hun gekeken daarna kreeg ik zelf training van de dames van Heerenveen. Ik vond dit persoonlijk echt heel leuk ik heb ook al wel eerder training gehad van een aantal dames van Heerenveen maar ik blijf het leuk vinden. Na de training ben ik een beetje gaan bankhangen koffie drinken, tv kijken tja dat was eigenlijk een beetje m'n dag.



woensdag 15/10/'14.


Vanochtend heb ik eigenlijk niks gedaan. Hannah Lynn kwam rond 12:00 bij mij. Toen hebben we een 'film' gekeken maar dat is een soort van heel erg mislukt haha dus we gingen maar een soort van muziek maken en a lot of selfies. Hannah ging al relatief vroeg naar huis want ze ging 's avonds naar lucky en ik ging naar de bios met mijn zusjes en met Ghislaine. We zijn naar Pijnstillers van Carry Slee geweest. Echt een super film, maar het einde vond ik echt de film verpesten. Groot en deels kwam het om dat het een verschikkelijk open einde was en pfff ik heb daar echt een hekel aan. Ik was rond 21:30 thuis. Heb even tv gekeken en ben eigenlijk best vroeg nar huis gegaan.



Donderdag 16/10/'14


Ik moest echt vroeg uit mijn bed, want ik moest training geven aan de MD1 en MD2. Die begon om 10 uur, maar aangezien ik uit een ander dorp kom dan waar ik voetbal heb ik ook nog even reistijd alleen ik had me dus deze ochtend verslapen.... Maar ik heb het wel gered! haha. We hebben tot ongeveer 11:45 een toernooitje gedaan. Waar een nummer 1, 2 en een nummer 3 uit kwam en die kregen een prijsje. Erg leuk. Na deze training heb ik eigenlijk niet ze veel gedaan ik heb een begin gemaakt aan m'n school werk en voor de rest eigenlijk niks. 's avonds moest ik zelf trainen, ik had een training samen met de MB1 dat was wel een leuke training. Na de training was er even visite voor m'n broertje en toen hun weg waren ben ik eigenlijk ook naar bed gegaan.



Vrijdag 17/10/'14


Pff vanochtend was gewoon echt te vroeg voor mij hoor wauw. 8:00 opstaan in mijn vakantie?!? want ja m'n ouders waren al vroeg weg en ik moest er even zijn voor mijn broertje zodat hij dan niet alleen is. Heb even een maskertje op gedaan en ben eigenlijk meteen gaan 'leren' met muziek op. Rond de middag kwam de lerares van mijn broertje even op zieken bezoek en naja toen zat ik nog steeds te leren. Even wat gegeten, TVOH gekeken en dat was mijn avondje alweer.



Zaterdag 18/10/'14

Lekker rustig dagje vandaag. Lekker uitgeslapen, even voor school bezig geweest en voor de rest getekend en niks gedaan. Heerlijk zo'n dag! Ik heb  's avonds even HGT gekeken want ja dat vind ik eigenlijk altijd wel leuk om te kijken en mmhh toen eigenlijk naar bed gegaan. Vandaag heb ik echt weinig gedaan.


Zondag 19/10/'14


Vanochtend ben ik even naar oma geweest. Ik heb even tamme kastanjes gepoft :) en ja voor de rest getekend en voor school bezig geweest niet veel gedaan dus vandaag. 's avonds gebarbecued en even tv gekeken. Vandaag ben ik vroeg naar bed gegaan want morgen begint het leuke schoolleven weer voor mij...

Dit was wat ik in mijn vakantie gedaan heb. Laat me weten wat jullie gedaan hebben.


Liefs, Anne-Lynn.

Reacties

  1. Hey pretty! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award, verdere informatie staat op mijn blog:
    http://cherishyourchildhood.blogspot.nl/2014/11/liebster-award.html

    Succes en liefs! Gita.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥