Beauty tips & tricks ♥



Vandaag heb ik tips en tricks op het gebied van beauty. dit heb ik opgesplitst in 5 verschillende 'onderdelen'. Enjoy!

Huid tips.

Tip tegen wallen.
 leg koude, natte theezakjes of koude eetlepels onder je ogen. Dat koelt heerlijk af.

Tip voor je gezichtsreiniging.
Bij het reinigen van je gezicht moet je per se een reinigingsproduct gebruiken - gewone zeep is veel te agressief voor je gezicht. Heel belangrijk: je moet je huid als 's morgens EN 's avond schoonmaken en niet alleen om make up te verwijderen, maar ook omdat er b.v. huidvet en zweet op je gezicht zit. En zodat verzorgingsproducten optimaal op je huid kunnen inwerken, moet je huid ook schoon zijn.

Make-Up Tips.

Trick om je lipstick langer op te hebben.

Doe je lipstick op , geen lipbalm of vaseline er onder doen maar alleen de lipstick zelf. Doe er dan een transparante poeder op en breng eventueel vervolgens nog een laag aan. Dit zorgt ervoor dat je lipstick veel langer blijft zitten op een dag.

Haar tips.
Tip/ Trick qua Parfum en je haar?
Deze tip heb ik van Mascha van Beautygloss. In een video op youtube die ik al een hele tijd geleden gezien had, had Mascha echt een hele goede tip in het filmpje  "hoe reinig je een haarborstel" ( Kijk vanaf 8:07 voor de tip.) ze zei dat het goed was om iets van alcohol op je borstel te gebruiken om je borstel goed te reinigen van o.a. vet. Parfum bestaat voor een groot deel uit alcohol. Als je dit alleen op je haar spuit droogt je haar -erg snel- uit door de alcohol, maar als je het op je borstel spuit heb je 2 voordelen: 1. Het reinigt je borstel en 2. Je haar gaat lekker ruiken zonder uit te drogen.

Tip tegen klitten en pluishaar.

De Schwarzkopf Gliss Kur Hair Repair Liquid Silk Gloss Anti-Klit Spray is een goede oplossing tegen Klitten en pluishaar of iniedergeval dat helpt bij mij altijd wel erg goed!
Nu moet ik zeggen dat hij niet super goedkoop is deze twee gebruik ik altijd:


Dit is volgens mij vrijwel bij elke drogist verkrijgbaar (ik weet het niet zeker), maar het is sowieso verkrijgbaar bij de Kruidvat. Daar kost het € 5,99 Per flesje.) Ik vind het echt een heel fijn product en het heeft ook echt een hele fijne geur, maar ik vind het wel prijzig!

Dit is de budget "trick" /variant op de anti-klit spray van hierboven:
Water mengen met conditioner.
+/- 200 ml warm/heet water, voeg hier ongeveer 1,5 eetlepel conditioner aan toe (het maakt niet uit conditioner je gebruikt.) Zorg dat er +/- 3 cm over is (je moet namelijk nog schudden.) en dan goed schudden. Dit zijn mijn afmetingen bij mijn "leave- in" conditioner.

Kledingtips.
trick om slanker te lijken dan je bent.
Kleding dragen met een stakke bovenkant zorgen voor een verlengend en afslankend effect, het accent moet niet op je taille maar er net boven liggen dit voorkomt dat de aandacht naar je heupen gaat.


Zwart slankt af, maar dit geldt alleen als je zwart met een andere kleur combineerd anders werkt het niet!



Draag een tas, niet een hele kleine tas nee een tas die in verhouding staat met je lichaam.



Draag een shirt met een V hals dit zorgt ervoor dat je er slanker en langer uitziet.



trick om groter te lijken.
Draag dan schoenen die dezelfde kleur hebben als je broek en/ of draag een top met een verticaal strepen patroon.





tip om kleiner te lijken.
Draag absoluut geen kleding met te kleine patronen.

Nagel tips.


Nagel knip tip.

Voordat je je nagels gaat knippen (trouwens het is altijd beter om je nagels af te vijlen!) laat ze eerst in een warm badje weken dan splijten je nagels niet/ nauwelijks.
Doe een theelepel citroensap en een theelepel olijfolie in een nagelbadje dan worden de nagels mooi zacht.

Nagellak tips.
Korte nagels kun je het beste lakken een nagellak in een heldere pasteltint. Daardoor lijken nagels langer.



heb je brede nagels? Gebruik dan een donkere tint nagellak en lak de nagel niet helemaal tot de zijkanten. Daardoor lijken je nagels smaller.



Dit waren alweer de tips en tricks, ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

Liefs, Anne-Lynn

Reacties

  1. Lovely fashion and pastel nail polish colours ^^

    恵美より ♥
    www.emi-doll.blogspot.jp

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥