Extra artikel: birthday haul❤️

Hee, vandaag heb ik een soort birthday haul voor jullie. Ik was vorige week maandag jarig en dacht dat et wel leuk zou zijn om even een kort artikel te maken over wat ik gekregen heb. 



Ik heb mijn verjaardag op de zondag voor mijn eigen verjaardag gehouden voor familie etc. En afgelopen zaterdag avond voor vrienden. Op mijn verjaardag zelf heb ik nauwelijks iets bijzonders gedaan. 


Ik heb eigenlijk voornamelijk geld en eten gekregen, maar natuurlijk ook een paar leuke cadeau's. Van mijn ouders krijg ik nog een nieuwe fiets. 



Ik heb echt een superleuke selfie stick gekregen, een handcrème en lipbalsem in een uil vorm met cocos geur, 2 hele leuke armbandjes van het merk Ellya Norah, een nagellak van miss sporthy, 2 oogschaduw kleuren één van essence en één van miss sporthy en een mini foto boekje. 

Btw ik had ook nog een blender van princess gekregen. 



Dit is een superleuke winterse nagellak van miss sporthy 28. Het is een donker bruin/ paarse kleur. Ik ben hier heel blij mee. Ik had nog nooit eerder van miss sporthy gehoord maar ik vind de producten die ik van dit merk gekregen heb echt heel mooi!



Links: miss sporthy 111 tender
Rechts: essence 68 strawberry ice cream shimmer effect. 
Het zijn allebei hele lichte kleuren, maar dat vind ik juist mooi. 

En dan hier het mini fotoboekje met allemaal foto's van mij. Echt superleuk! 

Ik vond het echt weer heel leuk. Ik ben ook weer een stuk rijker haha. Maar boven alles was mijn verjaardag echt heel gezellig! 
Nou dit was het al weer.

Liefs, Anne-Lynn.

Reacties

  1. Leuke kado's hoor, vooral dat roze doosje met geld ��, nee grapje. Ik vind het ook heel gezellig ������

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥