Extra artikel: Fall nailart ♥

Vandaag heb ik een extra artikel, aangezien ik de laatste tijd geen nagellak meer op had vond ik het nu wel eens even weer tijd om mijn nagels te gaan lakken. Enjoy!

Wat ik gebruikt heb:
Peach kleurige lak :Essence 109 off to miami!
Blauw/ groene glitter lak: Essence 38 choose me!
Rood kleurige lak: Catrice 690 said red.
Witte lak: Yes love 337.
Top coat: La femme beauty.

high quality precision brush:
Lime green: Max nail polish.
Black neon yellow: Max nail polish.
Nude: Max nail polish.

Extra benodigd heden:
Een bordje/ Blaadje.
Een dotting tool.


stap 1:
Lak je duim en pink rood, je wijs- en middelvinger peach en je ringvinger wit.

stap 2:
Maak een soort rommelig streepje met je nude kleur op je ringvinger.

stap 3:
Maak een boom (stam + takjes) op je ringvinger met je zwarte nagellak, gebruik eventueel een ander kwastje of een tandenstoker om dit te verfijnen.

stap 4:
Doe de verschillende kleuren voor de blaadjes op een blaadje, bordje. (geel, groen, rood, peach, nude en een blauw/groene kleur met glitters.) Pak je dotting tool en maak er stippen (bladeren) mee op je nagel waar je zojuist een boom gemaakt hebt.

En je Fall nail-art is af!

I hope you liked it, 
Liefs Anne-Lynn.





Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥