Extra artikel: Mijn nieuwe liefde❤️

jaja mensen, aan de titel te zien ik heb een nieuwe liefde! Ik was afgelopen maandag jarig en ik had die zondag ervoor een ukulele online besteld. De Fender T-Bucket ukulele om precies te zijn.


Op de plaatjes die ik gezien had zag deze ukulele er al echt heel mooi uit en sowieso het merk Fender vind ik persoonlijk altijd hele mooie gitaren etc. hebben, maar deze ukulele vond ik wel  heel mooi! Ik moet wel zeggen Fender is absoluut NIET goedkoop, maar je hebt er wel heel veel plezier van. 


Toen ik hem besteld had wou ik hem eigenlijk het liefst meteen in handen hebben maar helaas... Wat wel erg fijn was is dat bij de web shop waar ik hem besteld had ze de regel hebben voor 22:00 uur besteld, morgen in huis! Dus ik had mijn bestelling geplaatst om 21:45 net optijd dus. Maar wauw dat wachten duurde zo lang. Bax shop bezorgt tot 21:30 in de avond en wanneer kwam de mijne eindwlijk? Jaja die kwam ech pas om 21:00.


Maar wat was ik blij dat hij er eindelijk was. Hij kwam trouwens aan in een doos die zo'n beetje groter was als ik zelf maar oke. Op de site stond niks bij over een tas of een kabel voor deze ukulele maar het zat er wel bij dus dat scheelt mij ook weer heel erg. Ik heb hem gestemd en heb eigenlijk tot 22:30 gespeelt wauw wat voelde dat goed. Dus ja ik ben nu helemaal "in love" met deze ukulele! Ik had echter nog nooit eerder ukulele gespeeld maar na 5 min kon ik mijn 1e liedje net 4 akkoorden al spelen. Jaja dat doe ik zo even haha. Hij speelt echt heel fijn en het fijne eraan is dat je hem ook elektrisch kan bespelen! Wat dit lange verhaaltje wil eigenlijk alleen maar zeggen dat ik dit echt een fantastisch ding vind! 

Liefs, 
Anne-Lynn.




Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥