Liebster Award ♥



Hii,
Gita Rangin heeft mij Genomineerd voor de Liebster Award, dankje daarvoor!
De Liebster Award is een award voor upcoming bloggers zodat je meer over ze te weten komt.
11 facts about me:

Mijn Officiële naam is: Anne-Lynn Juang Shuai Knol.

Ik ben op 17 november 1999 geboren en word binnenkort 15.


Ik vind bloggen echt héél leuk!

Ik wil (ooit) nog een keer YouTube filmpjes maken.

Ik hou héél veel van muziek.

Ik voetbal nu eigenlijk al 5 Jaar.


Ik wil heel graag een keer naar de U.S.A. 

Ik dacht eerst eigenlijk dat niemand mijn blog zou gaan lezen.


Mijn IG naam is Annelynnknol (lekker makkelijk). 

Ik wil later naar de Universiteit, Sport science studeren.

Eten is mijn Passie.


De 11 vragen die ik van Gita gekregen heb:


1. Hoelang heb je al een blog?
Ik heb sinds 10- 08- '14
Dus nu heb ik hem vandaag om precies te zijn : 2 maanden en 24 dagen haha.

2. Wie zijn je favoriete artiesten?
Op dit moment zijn dat Ariana Grande, Eminem, Jessie J, Beyoncé en 5 SOS.

3. Doe je aan een sport, zo ja welke?
Ja, ik voetbal. 

4. Wie inspireert je?
Mmhh, ik denk dat o.a. Jiami , Ariana Grande, Beyoncé en Jessi J mij wel inspireren ik heb geen idee waarom maar ik denk dat deze mensen mij wel inspireren. 

5. Wat is het leukste wat je hebt mogen meemaken?
Dat ik in China ben geweest voor een "Rootsreis."

6. Waar geef je je geld liever aan uit, kleding of make-up?
Allebei wel, maar als ik echt moet kiezen dan kleding.

7. Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
Berskha, Only, Tally Weijl, Hollister, Abercrombie, Forever 21 en comgetfashion

8. Naar welk land wil je ooit een keer heen?
Ik zou heel graag naar de U.S.A. willen.

9. Winter, lente, zomer of herfst?
Absolutly Zomer, ik hou van de leuke dingen die je kunt doen in de zomer, de warme zon en de leuke kleren die je weer aan kan.

10. Heb je broers of zussen?
Ja, ik heb in totaal 5 broers en zussen. Boyan (9),  Zhen (10), Shù-Lai (11), Carlein (20) en Lars (22). 

11. Wat is je favoriete quote?
Dat verschilt nog best wel maar op dit moment is dat denk ik nog steeds deze is: 







11 bloggers who I nominate:

1. Caminde, 2. Kim, 3. Bianca, 4. Clarissa, 5. Jasmin, 6. Yoke, 7. Jessica, 8. Annelies, 9. alexandra, 10. Anya, 11. Jas.


The 11 questions for you girls:

1. What is the reason that you began blogging?
2. What do love the most in life?
3. What inspires you the most?
4. What is your favourite quote?
5. What do you defenitely want to do before you die?
6. Do you play a sport, yes? Which sport do you practice?
7. How would you descripe your style?
8. For how long are you having this blog?
9. Autumn, Winter, Spring or Summer?
10. If your life was a movie what would the themesong be and why?
11. What do you want to be when you'll grown up?

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥