De Lipstick Tag. ♥

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie namelijk de lipstick tag zoals jullie al in de titel konden aflezen. Ik ben de afgelopen tijd echt weer lipstick addicted dus vond het wel leuk om daarom deze tag te doen.

1. Hoeveel lipsticks heb je in je collectie?
Volgens mij ben ik er echt al heel wat kwijt, maar ik heb er nu nog iets van 37 Lipsticks.

2. hoe berg je jouw lipsticks op?
Mijn favoriete lipsticks leg ik allemaal boven in mijn make-up koffertje met 'mijn favoriete producten' en de rest ligt ergens in een bakje met allemaal overige lipsticks/ lipglosjes en een paar 'te' grote producten die eigenlijk ook in mijn koffertje met 'favorieten' thuis horen.




3. Wat was je allereerste lipstick en hoe oud was je toen?
Euhm ja mijn eerste lipstick? Ik denk dat dat was toen ik 12 was ofzo zo'n eentje die in zo'n make-up setje zat ofzo. Het was geen lipstickje van een merk en als ik me het goed herinner was het echt zo'n roze kleur volgens mij. 
4. Heb je wel eens een lipstick opgemaakt en zo ja welke?
Eigenlijk is dat nog nooit echt gebeurd. Ik koop eigenlijk elke maand wel een nieuwe lipstick of naja iniedergeval ik koop best vaak nieuwe lipsticks waardoor ik die andere kleuren eigenlijk weer vergeet en die weg stop dus ja ik heb nog nooit echt een lipstick op gemaakt.
5. Wat is je favoriete lipstick en welke heeft het mooiste hulsje?
Mijn favoriete lipstick op dit moment is mijn donkerpaarse Rimmel. Die heb ik twee weken geleden gekocht ofzo en ik vindt hem echt geweldig. En welke lipstick de mooiste huls heeft? Dat is denk ik mijn L'oreal, geen idee als ik dit als een lipstift kan beschouwen maar oke deze huls is wel echt het mooiste.
favoriete lipstick.

Mooiste huls.

6. Wat is je favoriete budgetlipstick?
Dat zijn eigenlijk wel mijn Roze/ Paarse en mijn knalroze Rimmel lipsticks. De kleuren zijn echt supermooi en ze waren echt niet duur!



7. Welke lipstick draag je het meest in het dagelijks leven? Bijvoorbeeld naar school of naar het werk.
Eigenlijk alle wel het ligt aan de look, maar een lipstick die eigenlijk standaard in mijn tas zit als ik naar school ga is denk ik wel mijn L'oreal want ja die vind ik heel fijn en is echt heel mooi. Hij is ook niet te opvallend dus ja hij is denk ik wel het fijnst voor school en werk.

8. Voor welke lipstick heb je het meest moeite gedaan om hem te krijgen?
Eigenlijk geen één. Ik heb eigenlijk nog niet echt van die hele dure lipsticks in mijn stash dus ja. 
9. Wat is je grootste lipstick miskoop en waarom?
Ik denk dat dat mijn Astor lipstick is. Ik heb hem gekocht omdat het me wel een mooie lipstick leek, maar achteraf heb ik hem nooit gebruikt. Maar als ik het nu een miskoop kan noemen? Hij was eigenlijk niet echt duur ofzo. Het is een beetje een rood/ oranje kleur met een beetje shimmer effect op je lippen. Het is erg jammer dat hij niet lang blijft zitten en eigenlijk past deze kleur niet zo goed bij me, vind ik zelf.

10. Welke lipstick staat er zeker nog op jouw verlanglijstje?
Deze van MAC wil ik echt heel graag.

Een van deze Yves Saint Laurent wil ik graag of allemaal ;).

Dit was alweer de Lipstick tag ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, 
Anne-Lynn.



Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥