Extra artikel: de 2014 tag? ♥


Wauw wat is het jaar 2014 snel voorbij gevlogen zeg! 
Om alles eigenlijk nog even op een rijtje te zetten wat er nu eigenlijk allemaal in 2014 in mijn leven is gebeurd heb ik een tag voor jullie de 2014 tag?
Ik zag deze tag op een aantal blogs voorbij komen en vond het wel een super tag als afsluiting van 2014! 
So let's go.

Wat is je leukste herinnering uit 2014?
Er zijn echt heel veel leuke dingen gebeurd in 2014, maar ik denk het moment dat ik op het podium mocht komen bij Mainstreet en de 'invisible girl' mocht zijn wel echt een super herinnering was.
maar zoals ik al zei er zijn heel veel andere leuke dingen gebeurd in 2014.


Wat is het stomst wat er gebeurt is in 2014?
Ik denk wel dat wat er gebeurd is met MH17 toch echt het stomst is wat er in 2014 gebeurd is!

Wanneer werd je echt heel erg blij?
Het is niet specifiek één moment, er zijn zoveel zoveel leuke momenten geweest in 2014.

Wat heb je geleerd in 2014?
Één van de dingen die ik geleerd heb in 2014 en wat ik ook echt heel leuk vind is het bloggen!
Natuurlijk heb ik nog veel andere leuke dingen geleerd in dit jaar!

Als je iets opnieuw zou mogen beleven, wat zou dat dan zijn?
Ik zou dan alle gezellige, leuke momenten opnieuw willen beleven. Één moment kan ik denk ik niet kiezen. Het zijn vooral de momenten waarbij ik met de mensen ben die mijn leven zo leuk maken!

Heb je nieuwe vrienden gemaakt in 2014?
Dat sowieso!
Ik vind zelf dat het redelijk veel vrienden gemaakt in 2014! Het zijn er in ieder geval wel meer dan in 2013!

Zou je 2014 een keer willen over doen?
Nee, ik denk het niet. Ik vind het heel tof om telkens nieuwe avonturen te beleven en als ik het een keer beleefd heb dan is het voor mij eigenlijk al wel genoeg.

Ben je veranderd in 2014?
Ja ik denk dat ik me wel heb ontwikkeld in 2014 (oke ik ontwikkel me volgens mij elk jaar wel weer iets). Ik denk dat ik in 2014 meer als mezelf ben gedragen, meer voor mezelf gaan spreken en mijn eigen weg gezocht naar wat IK belangrijk vind en niet zomaar doen wat een ander mij aanraad om te doen.

Wat is de belangrijkste les die je hebt geleerd in 2014?
Het mooist wat ik geleerd heb in 2014 is misschien heel raar maar dat is een quote, een quote van Nelson Mandela. Ook al bestond deze quote ongetwijfeld echt al veel langer dan alleen 2014, maar in dit jaar was hij overleden en had ik een moment dat ik heel erg geïnteresseerd was in de uitspraken die deze ongelooflijke man allemaal gedaan heeft!


Heb je goeie verwachtingen bij 2015?
Ja, oke eigenlijk niet. Ik denk nooit echt vooruit. Ik heb heel vaak de gedachten ik leef nu en wat er in de toekomst komt dat zie ik dan. Ik geloof er altijd wel in dat er hele mooie momenten zouden komen in de toekomst en ik hoop natuurlijk dat ik en mijn blog ontwikkelen tot een succesvol blog!


Wat zijn je plannen voor 2015?
Positief blijven in alles over alle leuke maar ook minder leuke momenten. Vooral genieten van alles wat er zou gebeuren en natuurlijk gewoon blijven bloggen en misschien mijn YouTube kanaal uitbreiden.

Wie wens jij een prettig 2015?
Eigenlijk iedereen!

Mijn 2014 weer gegeven in foto's. 

Ik denk dat dit een mooie afsluiting is van het jaar 2014.
Ik hoop dat jullie even veel van 2014 genoten hebben als ik en dat de toekomst veel moois gaat brengen zowel voor mij als voor jou!

Alvast een heel fijn en gezond 2015!



Veel liefs,
Anne-Lynn.




Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥