Extra artikel: Mijn bucket list voor 2015. ♥




Ik zat me eigenlijk te bedenken -aangezien het nieuwe jaar al bijna begint-, wat wil ik eigenlijk bereiken in 2015? 

Ik heb erg goed na gedacht en dacht toen meteen aan een bucket list voor 2015 en ben eigenlijk meteen begonnen met de dingen die in mij opkwamen die ik echt in 2015 wil doen!

Ik weet eigenlijk zelf niet waarom ik dit op mijn blog post, maar ik denk zodat ik een mooi laatste artikel heb van het jaar 2014? en een mooi begin van 2015?





Meer volgers op mijn blog en YouTube kanaal krijgen.
Meer Filmpjes Voor YouTube Maken.
Goede cijfers blijven halen op school.
N i e t   t e   v a a k   s h o p p e n .
elke maandag om 16:00 artikels online blijven zetten.
Naar een festival gaan.
YouTubers Meeten.
Blijven lachen, ook in moeilijke tijden.
Een nieuwe laptop aanschaffen.
To be an inspiration for other girls.
Don't be sad.
Mezelf Blijven!
Mijn kamer Tumblr proof maken.



Een taart maken.
Voetbaltraining blijven geven.
Mijn kamer lichtelijk netjes houden.
Goed Werken, zodat ik kan sparen.
Niet te veel eten snoep meer eten.
Meer leuke dingen doen met vrienden.
S t a y  P o s i t i v e .
Meer Sporten!
Meer Werken.
MINDER DENKEN, MEER DOEN!
Genieten van de leuke dingen in het leven,
De minder leuke dingen vergeten!
Enjoy Life!
Beter Ukelele leren spelen.
Make Some New Friends.


Dit waren alweer mijn dingen die tot nu toe op mijn bucket list voor 2015!
Ik hoop dat jullie dit een leuke blogpost vonden en een goed eind van 2014 en een goed begin van 2015.



alvast een
HAPPY NEW YEAR!

Liefs,
Anne-Lynn.





Reacties

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥