Extra artikel: Mijn sinterklaas ❤️

Vandaag heb ik even een artikel over hoe ik mijn sinterklaas gevierd heb. Ik heb het eigenlijk 3 keer gevierd. Met school, familie en thuis. Haha, maar ja 5 december... Tja wat vind ik hiervan? Ik weet het niet ik vind het altijd erg leuk alleen doe mij toch maar kerst dat vind ik echt een stuk gezelliger maar dat haalt niet weg dat ik dit ook wel een erg leuk "feest" vind. 

Nou laten we dan maar eens beginnen met dat sinterklaas vier gebeuren. 

Eerst heb ik op vrijdag 5 december sinterklaas gevierd op school... Ik had tot 12:00 nog gewoon les en vervolgens hadden we een gezamelijke viering met alle klassen. Tot een uur of één dat vind ik altijd wel leuk. Altijd worden er mensen voor schut gezet dat is zo leuk haha. Na deze viering ga je in de onderbouw "gezellig" sinterklaas met je mentor vieren en heuj wat een feest ik zit nog maar in 3 havo dus wat een gezelligheid. Mijn mentor had even heel leuk bedacht om de "grote sinterklaas quiz" te doen -ze is een Nederlands docent- dus naja héél leuk! Een extra uur Nederlands maar dan als thema sinterklaas! Nu kon mn dag echt niet meer stuk na 1 uur verveling mochten we dan eindelijk naar huis - als één van de laatste van de onderbouw klassen- wauw ik vond het echt geweldig... 

's Avonds ben ik naar m'n vaders kant van mijn familie geweest om sinterklaas te vieren, dit doen we elk jaar en het is gewoon altijd erg gezellig. We zitten dan altijd met z'n allen bij oma. 
Bij oma doen we altijd lootjes.
Ik had dit jaar erg leuke cadeau's vooral de gitaar (bak) vorm





Zaterdag 6 december heb ik thuis sinterklaas gevierd dit deden we in een spel vorm. Je moest voor € 10,- cadeaus kopen en die leg je dan ingepakt op tafel. We hadden een dobbelsteen waar allemaal verschillende dingen op stonden zoals bijv. Pak een cadeau van de tafel, ruil een cadeau met de speler links van je etc. Ik vind dit spel persoonlijk veel leuker dan een cadeau kopen voor iemand met gedicht ofzo. Nu weet je niet wat je krijgt en het altijd erg gezellig met z'n allen. Eerst kregen we een cadeau van papa en mama ik kreeg hele mooie ringen en een parfum van oilily.


Met het spel kreeg/ won ik dit:





Bij het spel waren het eigenlijk meer en deels kleine cadeau's want het is het leukste om voor 10 euro zo veel mogelijk leuke kleine cadeau's te kopen. 
Ik vond sinterklaas dit jaar weer heel leuk, maar nu op naar kerst.

Liefs Anne-Lynn.

Reacties

  1. Je hebt veel gekregen! En je sinterklaas was zo te lezen ook heel erg leuk. Je hebt een leuke blog!
    Liefs,
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad haha en dankjewel! Ik vind het erg leuk om te lezen dat je mijn blog leuk vind!

      X Anne-Lynn.

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥