Extra artikel: OOTD en foto's ♥



Vandaag alweer een Extra artikel!
Ik ben een paar daagjes geleden met m'n lieve zusje Shù-Lai naar buiten geweest om foto's te maken.
Ondanks de verschrikkelijke kou liep ik toch een halfuur in mijn zomerjasje buiten.



We waren eigenlijk naar buiten gegaan puur en alleen om OOTD foto's voor m'n blog te maken, maar onderweg kwamen we allemaal leuke dingen tegen waar we echt foto's van moesten maken en ik moet zeggen dat die foto's nog best goed gelukt zijn!
Ik zou er wel een paar laten zien.
Laten we eerst beginnen met mijn OOTD.



Jasje: C&A.
Peplum top: Drôle De Copine Paris.


Broek: Pieces.
Schoenen: New Look.
Oorbellen: gekregen.
Armbandjes: Ellya Norah.

Ringen: H&M.








En nu een paar foto's die we nog extra gemaakt hebben.






Reacties

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥