My Christmas Playlist. ♥

Vandaag heb ik voor jullie mijn Christmas Playlist. Aangezien Kerst er alweer aankomt en er zoveel ontzettend leuke muziek op de radio is vond ik het wel leuk om liedjes die je wel of die je misschien juist niet zo vaak op de radio hoort aan jullie voor te stellen. Ik word in ieder geval altijd ontzettend blij als ik die kerst muziek hoor ik hoop jullie ook!
Ik vond het eigenlijk wel eens een keer leuk om een YouTube filmpje te maken in plaats van een uitgebreid artikel. 
Hope you like it!




Dit was alweer mijn eerste video.
Nu moet ik wel zeggen ik vond het wel awkward om voor de eerste keer zo tegen een camera praten. 
Ohja vergeet niet te liken en abonneren.
Alvast fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Liefs, Anne-Lynn.


Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥