Review: W7 In The Nude palette. ♥



Vandaag heb ik een review over mijn W7 In The Nude palette. Ik ben er zelf erg blij mee, al is hij al best wel "oud" but I don't care. Ik heb hem nu eindelijk! Ik had eigenlijk eerder nooit oogschaduw op en de laatste tijd draag ik het alleen maar dus ja ik ben de laatste tijd wel oogschaduw addicted, maar eigenlijk was ik altijd echt te lui om even naar de DA of weet ik welke winkel te gaan voor een W7 palet, maar ik moest afgelopen vrijdag toevallig naar Woudstra (een soort winkel als de Kruidvat alleen ze verkopen alles eigenlijk goedkoper). Ik was even aan het kijken tussen de make-up die ze er altijd hebben liggen en op weg naar de kassa zag ik ineens dat ze ook alle 3 de W7 palletten hadden. Voor maar € 6,- en aangezien ik toch al wel een W7 pallet of naja eigenlijk een Naked palette wou was dit wel even fijn, want zoals jullie denk ik wel weten lijkt het W7 palette In The Nude erg veel op het Naked 3 Palette. Ik heb nu gewoon eigenlijk geen moeite gedaan voor een W7 palette haha.


Nu even over het palet zelf. 
Het In The Nude palette heeft een tinnen verpakking met een ribbelig textuur. Een beetje een Roze, bruin/ bronzere kleur? Hij ziet er iniedergeval wel mooi uit aan de buitenkant.


Het palet bestaat uit twaalf neutrale tinten, vooral met een beetje een roze ondertoon. De oogschaduw zitten verpakt in een hard, zwarte laag schuim/ karton.


Je hebt niet alleen 12 oogschaduw in dit palet, maar ook nog een 'dubbele' kant. Ik bedoel een kwast met twee kanten. Aan de ene kant zit een kwastje en aan de andere kant zit een spons applicator. Echt heel handig. Je kunt nu eigenlijk gewoon deze kwast gebruiken in plaats van 10 andere verschillende kwasten voor één look -oke ik kan goed overdrijven- maar het is dus veel handiger.




De swatches:


van links naar rechts:


Latte- Matte, warme, crèmekleurige oogschaduw.
Angel- Shimmery, licht roze oogschaduw met witte/ zilveren glitters.
Venice- Warme, oudroze kleur met goude ondertoon en een satijnen glans.
Marilyn- Matte, lichte leverkleur.
Copper pot- Shimmery, koperen oogschaduw met een roze ondertoon en zilveren glitters erin.
Sun Kissed- Shimmery, warme oude gouden kleur met gouden glitters.
Alice- Matte, donker leverkleurige oogschaduw met een warme, paarse ondertoon.
Bad Manners- Metallig, warme, medium bruine kleur met paars glanzende oogschaduw.
Coffee Cup- Shimmer oogschaduw met een warme donkerbruine kleur en met een rode ondertoon en gouden glittertjes er bij in.
Mud Slide- Donkebruine, warme taupe kleur met een gouden ondertoon en een satijn glanzende oogschaduw.
Tokyo- Koele, donkerbruine oogschaduw met paars- grijsachtige ondertoon en satijnen glans erop.
Fashionista- Shimmer, zwarte oogschaduw met rode en koperen glazen.



Ik vind de kleuren die in dit palet zitten echt heel mooi. Je kan er echt heel veel verschillende en leuke looks mee maken. Ze zijn ook allemaal lekker Nude -lekker slim dit- maar dan kun je er gemakkelijker een leuke alle daagse look maken of een look die je iniedergeval gemakkelijk kan dragen naar school dat is voor mij vooral een groot voordeel.
De pigmentatie vind ik opzich eigenlijk ook erg goed. Hij blijft ook goed zitten op je ooglid en dat is denk ik ook wel erg belangrijk. De buitenkant van het palet ziet er ook netjes uit.


Dit was eigenlijk al weer mijn review over het W7 In The Nude palette. Dit is echt een aanrader! Ik vind echt een goed product voor weinig geld en naja daar hou ik van.

Liefs, Anne-Lynn.



Reacties

  1. Ik twijfel enorm over deze pallettes ik weet niet zo goed wat ik van de kleurencombinaties moet vinden, ze lijken zoveel op elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het zelf ook best moeilijk om te moeten kiezen welke ik nou zou kopen. Tussen het In The Nude en In The Buff palette zit inderdaad niet al te veel verschil tussen de In the Nude/ Buff en het In The Night palette zit daar in tegen wel weer een best groot verschil vind ik zelf.

      Ik zou voor schooldagen vooral kiezen voor de wat neutrale tinten als oogschaduw en daarvoor is het In The Nude palette echt het best voor vind ik zelf.
      De Kleuren die in dit palette zitten zijn erg licht niet 'te' opvallend maar toch zichtbaar.
      Als je iets meer houdt van de tinten die net weer wat donkerder zijn dan de kleuren die In The Nude palette zitten en die je dan ook wat sneller ziet zitten dan zou ik echt voor het In The Buff palette kiezen.
      wat meer naar de donkere zijn dan zou ik kiezen voor het in the Buff palette.

      Ik ben zelf voor het Nude Palette gegaan omdat ik de Nude kleuren mooier bij mij vond passen.
      De Nude kleuren zijn wel erg licht. Dus als je wel echt looks wilt maken die wel zichtbaar zijn, maar toch mooi en neutraal zou ik kiezen voor het in The Buff palette!
      Jammer genoeg heb ik dat palette zelf niet, maar ik heb hem wel goed bekeken in de winkel haha.

      Dan heb je ook nog het In The Night palette, Voor dit palette zou ik kiezen als je echt meer bent van de feestelijke looks. Persoonlijk vind ik deze kleuren 'te' donker en 'te' opvallend voor mezelf dus vandaar heb ik sowieso het In The Night palette niet gekozen.

      Ik denk dat voor jou misschien het In The Nude of In The Buff palette wel het mooiste zijn?

      Als je precies wilt zien en weten wat je nu eigenlijk voor'n looks kunt maken met het palette zou ik je aan raden om in google bijv. :" W7 In The Nude ooglooks" opzoeken dan kun je goed zien wat voor een leuke looks je kunt maken met dat palette en dat kun je dan ook opzoeken van de andere twee pallettes en dan kun je goed vergelijken en kijken wat nou eigenlijk het beste bij jou past!

      Ik hoop dat je iets aan mijn tips hebt?

      Liefs,
      Anne-Lynn.

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥