To get to know me better tag. ♥

Ik zag deze superleuke tag op het blog van Teske en Jiami. Ik vond hem zo leuk dat ik hem ook wilde doen. Zo leren jullie mij ook beter kennen :).
Laten we maar snel beginnen want het zijn echt heel veel vragen.

Geboortejaar?
Ik ben geboren in 1999.


Hoe lang ben je?
Ik ben ongeveer 1,65/1,70 ik ben echt heel klein vind ik zelf, maar nu heb ik wel een heerlijk excuus om extra hoge hakken te dragen of ik zeg gewoon dat het komt omdat ik Chinees ben. 


Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Eerlijk wat ik dacht was, Pff het is nog te vroeg laat mij slapen. Want ja mijn wekker gaat om 06:00. 


Waar ben je op dit moment?
Ik zit nu aan de eettafel, hier zit ik eigenlijk altijd als ik mijn huiswerk maak - wat ik net gedaan heb.-


Single/relatie?
Ik ben lekker single.


Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Ik ben een denker, sportief en ik denk meelevend?



Guy/Girlcrush:
Guycrush/ Girlcrush? oeff moeilijk... Guycrush ik denk dat dat Taylor Lautner is. Girlcrush is sowieso Ariana Grande.




Wat zou je op dit moment graag willen?
Niks? Misschien een nieuwe gitaar ofzo? Haha maar ik heb er eigenlijk al zo veel.


Wat is je doel in het leven?
Eigenlijk heb ik heel veel doelen voor mijn leven gesteld maar dat zijn er te veel om op te noemen. Als ik dan echt moet kiezen denk ik dat ik heel graag een tijdje in Amerika of/ en China gewoond wil hebben.


Waar ben je bang voor?
Voor hoogtes denk ik dan maar.


Heb je je rijbewijs?

Nee, jammer genoeg niet.


Nagellak of lippenstift?
Lippenstift. De afgelopen tijd ben ik echt lippenstift addicted.


Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Zomer, omdat het zonnetje dan zo lekker schijnt. Er zo veel leuke activiteiten en festivals zijn, je ongestoord kan shoppen en terrasjes pakken en je natuurlijk lekker zwemmen kunt.


Wil je ooit gaan trouwen?
Ik hoop stiekem wel dat ik ga trouwen, het lijkt me zo'n magische gebeurtenis. Maarja dat is ook nog zo ver weg.


Ben je een healthy-freak?
Ik denk dat healty-freak te veel gezegt is. Ik ben wel veel bezig met gezond eten en gezond leven, Maar als het nou echt goed lukt? Ik eet elke dag fruit, ik snack eigenlijk niet zo heel veel. De laatste tijd drink ik heel veel water of naja ik drink eigenlijk niet heel veel maar als ik dan toch wat moet drinken, drink ik water. Ik sport relatief veel, ik rook niet, ik drink niet (niet dat het mag) en gebruik geen drugs nou hé wat een geweldig goed kind ben ik oke ik ben ook nog maar 15 maar dat maakt niet uit. Ik kan best veel snacks overslaan, maar chocola zou ik niet snel overslaan.


Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Ik heb donker bruin haar. Beetje ombre? of naja dat laat ik er nu een soort van uit groeien. Mijn haar lengte? Mijn haar is tot iets langer dan de helft van mijn rug.



Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Ik denk dat ik nog heel graag Chanel spullen wil zowel voor kleding en make-up. Ik zou zelf ook heel graag een Naked 3 palet willen ofzo en naja als we dan toch zo lekker bezig zijn met wat ik nog wil dan zou ik toch echt heel graag de mac matte lipstick, rouge à lèvres willen.



Heb je tattoos?
Nee, al lijkt het me wel echt heel mooi om een tattoo te hebben zoals deze van Marly van der velden:



Misschien niet die tekst maar in ieder geval op die plek, maar het lijkt me zo pijnlijk dus de kans dat hij er nou echt gaat komen in de toekomst is denk ik wel heel klein.


Heb je piercings?
Behalve gaatjes in mijn oren niet, en verder heb ik ook geen behoefte aan piercings. Dat is een ding dat me ook eigenlijk niet trekt.


Draag je een bril?
Ja, ik heb echt een bril nodig want zonder bril zie ik eigenlijk niet zo veel haha. Eigenlijk heb ik ook wel lenzen maar ik vind dat een bril toch fijner zit.


Wat is jouw perfecte pizza?
Mijn perfecte pizza is of pizza hawaii of pizza mozzarella. Wel een echte pizza van de Italiaan.


Favoriete eten/drinken?

Mijn favoriete eten is eigenlijk pizza, maar een simpele wrap met kip, sla, maïs en wiskey cocktailsaus zou ik ook echt nooit overslaan. Mijn favoriete drinken is of Fanta Pomelo of Fanta lemon.


Wat is je favoriete parfum?

Op dit moment denk ik of mijn playboy of mijn Oilily.




Wat is het laatste wat je kocht?

Het laatste wat ik kocht waren spullen voor sinterklaas al weet ik niet meer wat ik allemaal gekocht had. Het waren allemaal kleine spullen voor het sinterklaas spel.


Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Ik was naar school aan het lopen vanaf het station.


Favoriete ijsje?
Dan kies ik toch voor Ben & Jerry’s. Mijn favoriete smaak daarvan is dan Cookie Dough of alaska.


Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Ik ben denk ik eerder een heviger slaper dan dat ik vroeg op wil staan, maar eigenlijk ben ik in alle 2 slecht. Ik slaap 's avonds best laat, maar i.v.m. school moest ik om 06:00 mijn bed uit dus ja... Maar in het weekend als ik de volgende dag niks heb dan slaap ik toch wel echt lang.


Wat zijn je plannen voor 2015?
Wat meer gaan hardlopen en wielrennen? Want ja ik heb dat dit jaar niet super vaak gedaan.


Met hoeveel kussens slaap jij?
Er liggen altijd 2 kussens op mijn bed maar ik slaap er eigenlijk op 1. Ik heb ze naast elkaar gelegt want ik heb een twee persoons bed.


Ben je een ochtend of avond persoon?
Avond, absoluut. Ik ben liever langer op dan dat ik 's ochtends vroeg al op ben.

Ik ben 's ochtends eigenlijk ook niet heel actief als ik geen koffie of iets dergelijks gehad heb. 

Ben je geordend of rommelig?

Op mijn kamer: Rommelig, héél rommelig en voor school en eigenlijk alle andere belangrijke dingen ben ik juist erg geordend.


Wat wil je op dit moment graag zien?

De film Gooische vrouwen 2. Die film lijkt me echt heel mooi, vooral omdat deel 1 ook al erg leuk was.


Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Ik weet niet zo goed wat te verwachten, maar ik verwacht iniedergeval dat ik dan een HAVO diploma heb en misschien wel mijn VWO diploma of anders misschien wel een HBO diploma in mijn zak gestoken heb. En als ik mijn VWO diploma gehaald heb aan de universiteit studeren? Zoiets. Qua mijn andere leven buiten school hoop/ verwacht ik nog veel te sporten dan en nog een blog te hebben met misschien wel een youtube kanaal.


 Mis je op dit moment?
Eigenlijk niets of niemand.


Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Ik denk dat dat mijn lippen zijn? ofzoiets. Ik vind dit een moeilijke vraag om te beantwoorden.


Ben je verlegen?
Als ik in ergens nieuw ben of niet zo bekend dan kan ik wel verlegen zijn, maar wanneer iets heel vertrouwd aanvoelt voor mij dan kan ik ook echt wel heel uitbundig zijn haha.


Heb je een accent?
Ik heb echt wel een accent. Ik woon namelijk in Overijssel en dan kun je er eigenlijk niet aan ontkomen dat je een accent hebt. Ik vind het zelf echt heel lelijk en probeer het op momenten dat ik niet in Overijssel ben of met mensen die niet met zo'n accent praten "normaal" Nederlands te praten en niet te extreem met die "O, A of E" enzo te praten en vooral die woorden te ontkomen.


Zussen/broers, hoe oud?
Ik heb in totaal met mezelf niet mee geteld 5 broers en zussen. Laten we maar even vanaf jongs af aan beginnen. Ik heb twee jongere broertjes: Boyan van 9 en Zhen van 10 jaar oud. Één zusje Shù-Lai van 11 jaar. Dan kom ik met mijn 15 jaar een keer aanzetten en dan heb ik nog een zus Carlein die 20 is en dan nog één oudere broer Lars van 21 jaar. Dus ja een grote familie.


Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
Ik heb eigenlijk een vast patroon in mijn leven.
Als we gewoon van een week uitgaan waar ik gewoon school en voetbal heb dan is het kort samengevat als volgt:
Maandag: School, leren, dan catechesatie.
Dinsdag: School, leren, de MD1 trainen en vervolgens zelf trainen.
Woensdag: School, leren, bankhangen.
Donderdag: School, leren, zelf trainen.
Vrijdag: School, planning voor de week erop maken (qua school), werken tot 20:30, bankhangen.
Zaterdag: Voetbal, met vriendinnen of leren.
Zondag: Naar oma, leren, bankhangen.

Dit waren alweer de vele vragen die er in deze tag zitten. Ik hoop dat jullie het een leuke tag vonden en me nu ook een stuk beter kennen.

Liefs,
Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥