25 food vragen. ♥

Vandaag heb ik een ander artikel dan normaal of over een ander onderwerp? 
Ik vind eten echt geweldig hahaha. Nee grapje maar ik hou er wel van om lekker te eten daarom leek het me leuk om een Food tag te doen. Dus ik ging letterlijk op Google zoeken naar 'Food tag vragen' om te kijken naar leuke Food tags. Bij mijn zoek resultaten kwamen er heel veel sites weer met deze 25 Food vragen. Ik vond ze wel erg leuk waardoor ik ze ook graag wou overnemen en voilà hier zijn de 25 Food vragen met mijn antwoorden:

Wat is je favoriete ontbijt?
Het liefst ontbijt ik met een geroosterd broodje met boter en een beetje zout of met jam er op, maar dat kost altijd wel een beetje tijd om het klaar te maken en dus door de weeks lukt het nooit om het klaar te maken, maar ik vind dit wel echt heerlijk als ontbijt. Oh en niet te vergeten een cappuccino kan absoluut niet ontbreken aan mijn ontbijt.




Hoe drink je je koffie?
Met suiker en melk... Eigenlijk drink ik niet echt vaak "gewone" koffie. Ik drink altijd een cappuccino.  Wij hebben een heerlijk koffie zet apparaat die je met koffiebonen moet vullen, wij thuis hebben dan ook altijd Italiaanse koffie bonen in het apparaat en tja als ik nou met één druk op de knop een "gewone" bak koffie of een cappuccino maak dusja dan is de keus voor mij makkelijk gemaakt.
Het liefst doe ik er dan nog suiker in.





Wat zit er op je lievelingsbroodje?
Carpaccio! 
Op mijn lievelingsbroodje zit Carpaccio, rucola sla, pijnboom pitten, kleine stukjes (oude) kaas en als laatst dan nog een dressing er bovenop.




Soep of Salade?
Ligt er echt aan wat voor een soep of salade, maar ik denk dat ik over het algemeen eerder zou kiezen voor de salade.

Wat is je favoriete kookboek?
Ik gebruik eigenlijk nauwelijks een kookboek dus zou ook niet weten welke dan mijn favoriet is. Over het algemeen zoek ik alle recepten op, op het internet ( Meestal zit ik dan op de site van 24 kitchen of ik kijk op het YouTube kanaal van Foodgloss ). 

Nooit meer zoet of nooit meer hartig?
Geen idee eigenlijk, maar als fruit ook onder zoet valt dan nooit meer hartig.

Welke keuken (land) is je favoriet?
De Italiaanse keuken vind ik echt geweldig! Alhoewel ik na mijn China reis de Chinese keuken ook echt heerlijk vind! Je moet wel echt de echte Chinese gerechten eten en niet dat eten wat je haalt bij een "Chinees" restaurant in Nederland want dat komt eigenlijk niet/ nauwelijks in de buurt van de echte Chinese keuken.
Italiaanse keuken.
Chinese keuken.

Wat is je favoriete foodfilm?
Een favoriete foodfilm heb ik eigenlijk niet, maar wel foodprogramma's teld dat ook?
Ik vind de programma's van Buddy Valastro echt heel leuk om te zien altijd vooral Carlo's bakery! 


Wat is je meest ultieme guilty pleasure?
Witte Chocola, als je me een reep witte chocola zou geven dan weet je zeker dat die reep zo weg is haha.

Wie is je grootste inspiratiebron?
Ik denk Buddy Valastro, ik bewonder het echt altijd hoe hij die geweldige kunstwerken van zijn taarten maakt! Oke ik doe zelf niet echt heel veel met koken en dat soort dingen, maar ik vind het wel echt heel leuk om altijd van die programma's te kijken of op YouTube te zien hoe mensen gerechten maken. Zelf sta ik ook wel eens in de keuken om de gerechten die hun maken dan na te maken... of een poging tot.





Thuis koken of uiteten gaan?
Ik vind het echt heerlijk om uit eten te gaan, maar eigenlijk vind ik het veel leuker om zelf te gaan experimenteren met gerechten in de keuken. Dus ik denk dat ik dan toch wel voor thuis koken kies?

High end of low profile?
Low profile? Low profile hoeft geen low quality te zijn...! Eigenlijk maakt het niet echt uit voor mij, als ik in een low profile restaurant zit en alles smaakt er heerlijk dan low profile, maar als ik in een chique duur restaurant zit dan vind ik het ook geen probleem als het maar goed smaakt, denk ik zo.

Wat is je lievelingsrestaurant?
Ik heb niet echt een lievelingsrestaurant...

Boodschappen doe ik bij...
Oke oke de boodschappen laat ik aan mijn moeder over. Haha oke ik ga nog relatief vaak mee boodschappen doen en dan gaan we meestal naar de emté en soms naar de groente boer. Ik heb eigenlijk geen idee waarom maar ik vind het eten wat we daar kopen wel lekker haha.

Het lekkerste dat ik ooit gegeten heb is...
Een Chinees restaurant. Ik heb geen idee hoe men het noemt want ik heb besteld door middel van plaatjes aanwijzen maar het was varkensvlees met een aparte saus? Je kan het niet omschrijven want eigenlijk heb ik die smaak nooit eerder geproeft en ik kan het ook niet echt plaatsen of vergelijken met andere smaken. Het was echt een Aziatisch gerecht. 

Wat is je favoriete cocktail?
Ik vind van die fruitcocktails met aardbei erin altijd wel erg lekker, aangezien ik geen alcohol mag. Ik heb eigenlijk nooit echt een idee wat die mensen allemaal in zo'n cocktail doen want ik heb het simpelweg nog nooit zelf gemaakt. 
Ook mag ik eigenlijk geen alcohol ik heb wel eens cocktails met alcohol gehad en dan is de Mojito wel echt mijn favoriet, eigenlijk nog boven de fruitcocktail :).




Koffie met George Clooney of Heston Blumenthal?
Euh nou eerlijk gezegt ken ik Heston Blumenthal niet en daarbij het maakt me niet echt uit ik ben 15 haha.

Wat mag niet ontbreken in jouw keuken?
Een koffie zet apparaat, wel eentje waarmee je alle soorten koffie kan zetten oh en met koffie bonen.
Of terwijl het koffiezet apparaat die ik momenteel ook thuis heb:




Mijn favoriete snack is...
Euhhh tja als ik lekker ongezond bezig ben dan een bros of een bueno en als ik gezond ben, niet al te lui en alles in huis is hiervoor maak ik als snack een Wrap met kip, sla, maïs en Cocktail Wiskhy saus? Eigenlijk vind ik die Wrap wel het lekkerst als snack, maarja vaak ben ik lui of hebben we het allemaal niet in huis.

Wat zit er op jouw Pizza?
Oeh moeilijk ik kan nooit kiezen tussen Pizza Salami, Pizza Hawaï of Pizza ... geen idee hoe die pizza heet maar die pizza is met paprika, Champions en iets van uit? Zoiets zit er op.  




Wat lust je écht niet?

Ik heb wel wat dingen die ik minder lekker vind zoals Roggebrood, Tofu en Tonijn, maar het is niet zo dat van wanneer ik een gerecht met Tonijn, Roggebrood of Tofu voor me krijg dat ik dan zoiets zou zeggen als: "Ja dat eet ik niet, want ik lust dat absoluut niet." Nee dat ook weer niet maar ik vind Tonijn, Roggebrood en Tofu niet heel erg lekker, ik zou ook niet snel uit mezelf de keuze maken dat te eten. 

Mijn favoriete Foodblog is...

Ik volg niet echt foodblogs of bekijk echt foodblogs, wel kijk ik op YouTube erg graag naar de video's van Frances Lichtenberg ( Foodgloss ).

Het gekste wat ik ooit gegeten heb is...
Peking eend? Denk ik iniedergeval iets in die richting een gerecht dat ik China heb gehad dat sowieso, maar ik heb dus eigenlijk geen idee wat ik allemaal at dus laat ik het maar op Peking eend houden daarvan weet ik sowieso dat ik het gehad heb en dat vond ik ook echt heel raar om te eten. Hoewel het na de eerste keer eten best wel lekker was of naja dat vond ik.




Wat staat er op mijn Food bucket list?

Nou eigenlijk had ik geen echte Food bucket list dus dat moet ik nu even bedenken, maar ik heb een idee. Ik wil echt heel graag een "Master taart" maken zoals Buddy Valastro dat ook maakt. Of eentje met heel veel details of één met een aparte binnenkant of één met als buitenkant een die op een Hond lijkt of nee ik weet het al ik wil er één die de vorm heeft van een Gitaar of een 3D taart in de vorm van een Gitaar met heel veel details! Ja ik weet het zeker dat wil ik graag maken! Oke een beetje fantasie en onrealistische gedachtes kunnen geen kwaad toch? Want dat is dit dus. 



Dit waren alweer de 25 leuke Food vragen of laat ik zo zeggen ik vond het hele leuke Food vragen!

Liefs,
Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥