Beauty tips & tricks #3 ♥




Vandaag heb ik een deel 3 van de beauty tips and tricks. Ik vind het telkens superleuk om mijn beauty tips and tricks met jullie te delen. Zelf leer ik er de laatste tijd ook echt steeds meer. Ik heb vandaag 10 beauty tips and tricks uit gezocht waarvan ik dacht "hey die moet ik echt delen!". Ik moet wel zeggen dit zijn zowel life als beauty hacks... Dus niet zo zeer alleen maar beauty deze keer.

Krijg je je glitter nagellak ook nooit van je nagels af?
Gebruik dan in plaats van een base coat witte kinder lijm. Zo krijg je je nagellak makkelijk van je nagels af.




Wil jij goedkope, DIY matte nagellak?
Gebruik dan de stoom van gekookt water. Je kook wat water zodra je water gekookt is -en je hebt je nagels gelakt- dan houd je je nagels boven de stoom van het gekookte water tot dat je nagellak opgedroogd is en tadaa daar zijn je matte nagels!
Dan moet je vervolgens natuurlijk niet een topcoat over je nagels doen tenzij je die mat maakt, maar anders had het mat maken van je nagels natuurlijk geen zin.

Wil je dat je haar lekker ruikt?
Spuit dan een beetje parfum op je borstel, zodat als je je haar borstelt je haar lekker gaat ruiken en zo gaat je haar niet direct kapot van de alcohol die in parfum zit.

Nagellak:
Voor gebruik Niet schudden, maar tussen je handen rollen.
Zo zorg je ervoor dat je geen luchtbelletjes in je nagellak krijgt en dus ook niet op je nagels.

Last van splijtende nagels?
Breng dan eerst een Base coat aan aan de bovenkant van je nagels ( dus eigenlijk het witte gedeelte). Laat dit goed op drogen en vervolgens lak je de hele nagel met je base coat.
Na het drogen van de laagjes base coat begin je pas met je kleurtjes etc.




Wakkere oog look?
Gebruik een wit oogpotlood. Zo lijkt je oog look al meteen veel opener dan dat je je oog look met donker oogpotlood gezet hebt. Als je nou geen wit oogpotloodje hebt, maar wel witte oogschaduw kun je ook aan de binnenkant van je ogen een beetje wit aanbrengen en net onder je wenkbrauw. Natuurlijk kun je ook allebei eventueel gebruiken.


nagellak niet open?
Wikkel dan een rubberen bandje om je nagellak bovenkantje (het deel dat je draait)

Wenkbrauwen op de juiste plek houden?
spuit een klein beetje haarlak op je spoolie en borstel vervolgens je wenkbrauwen ze blijven ze erg goed zitten.

Last van vastzittende nagellak potjes?
Voordat je je nagellak sluit, doe een beetje vaseline aan de boven kant van je potje zo gaat je nagellak potje erg makkelijk en snel open de volgende keer als je hem gaat gebruiken.




Vind je een wing maken moeilijk?
Pak dan een oude kaart, knip daar een driehoek uit zoals jij je wing wilt hebben. Leg het blaadje/ kaart op de plek waar je je wing wilt hebben en kleur het driehoekje in met je eyeliner en tadaaaa dan heb je een perfecte wing aan allebeide kanten. Snel en ook nog eens mooi!




Dit waren alweer de beauty tips & tricks voor vandaag.
Nu moet ik wel zeggen er zitten echt héél veel nagellak tips and tricks tussen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Liefs,
Anne-Lynn.

Reacties

Een reactie posten

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥