Extra artikel: Closet Confidential Tag. ♥

Vandaag even weer een Extra artikel of naja eigenlijk een extra video!
Ik denk dat ik wel door blijf gaan met YouTube.
Het blijft wel echt een extra iets voor bij mijn blog, maar zo nu en dan zou ik wel iets uploaden.

Vandaag heb ik de Closet Confidential tag. Dat is een korte tag waarin ik 7 vragen beantwoord over items in mijn kast.
Hope you like it!



VRAGEN:
1 - Wat is je goedkoopste item?
2 - Wat is je duurste item?
3 - Wat is je oudste item?
4 - Wat is je nieuwste item?
5 - Welk item vind je geweldig die niemand anders leuk vindt?
6 - Wat is je beste aankoop? 
7 - Wat is je favoriete item? 

Liefs,
Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥