review: Ayvo huidreiniger. ♥




Ik kwam bij de Kruidvat en kijk wat ik vond... Een gezichtsreiniger en naja eigenlijk wilde ik al een hele tijd een gezichtsreiniger, maar ja ik vind de Clarisonic eigenlijk wel véél te duur! Toen kwam ik bij toeval deze budget variant van Ayvo tegen bij de Kruidvat voor i.p.v. € 19,99 nu voor € 6,99! Voor die prijs kon ik het echt al helemaal niet laten om hem uit te proberen.


Op de doos staat dat de Ayvo Huid/Gezichts reiniger:
De huid reinigt, verzorgt en verfrist.
De fijne lijntjes en rimpels zichtbaar vermindert.
De huid zacht aanvoelt en straalt.
Dat het helpt de huid bevorderen met de opname van het huidverzorgingsproduct (en).
Het veilig bevonden is voor alle huidtypen.



Hij ziet er best wel simpel uit -wat hij ook is- dat is misschien een minpuntje voor sommigen? Mij maakt het eigenlijk niks uit hoe 'dat ding' er uit ziet, als het maar goed functioneert! Bij het apparaat zit natuurlijk de hoofdunit (het apparaat zelf), 1 borstelkop (het opzet stuk met witte haren), 1 sensitive kop (het opzet stuk met groen witte haren), 1 moisurinsing kop (het opzet stuk met de spons), een houder en een bewaartasje.
De opzet stukjes vind ik echt heel fijn alleen ben ik nog een beetje aan het uit vinden waarvoor ik welk borsteltje nou het best voor kan gebruiken of als er geen verschil tussen zit en waar ik de moisurising kop het best voor kan gebruiken.
Ik vind de borstelkop denk ik wel iets fijner dan de sensitive kop, volgens mij is die net iets zachter dan de sensitive kop? Iniedergeval de haren zitten dichter op elkaar waardoor het fijner aanvoelt op mijn gezicht?

Ik heb dit product nu 2x gebruikt en ik wil jullie ook even in stappen laten zien hoe ik het gebruikt heb. Ik moet wel zeggen natuurlijk ben ik hier geen pro in ofzo, want ja ik heb hem ook nog maar net dus het is voor mij ook allemaal nieuw en uitvinden allemaal maar iniedergeval zo heb ik het gedaan:

Benodigdheden:
Naast het ayvo apparaat zelf heb ik ook watten schijfjes, de kruidvat reinigings gel en gezichts lotion gebruikt.

Stap 1:
Eerst even mijn gezicht reinigen, of naja de make-up er af halen (oke vandaag had ik weinig tot geen make-up op).

Stap 2:
Als tweede pakte ik het opzet stuk die ik wilde gaan gebruiken -in dit geval dus de borstel kop- en heb hem een klein beetje nat gemaakt.

Stap 3:
Nadat mijn borstelkop een beetje nat gemaakt is zet ik hem natuurlijk even op mijn hoofdunit. Na deze handeling heb ik een beetje van mijn reinigins gel op de borstel gedaan -om precies te zijn een aantal druppels de hele borstel rond- zodat overal ongeveer wel iets zit.

Stap 3:
Oke lekkere charmante selfie, maar wat ik hier simpelweg doe is in een draaiende beweging over mijn hele gezicht met het apparaat. Als ik 1x helemaal mijn gezicht over ben geweest met het apparaat heb ik mijn borstelkop nog een keer onder de kraan gehouden en gezorgt dat die nog even wat natter werd. Nu ben ik weer mijn hele gezicht met een draaiende beweging rond geweest en als je dan hetzelfde reinigingsproduct als mij gebruikt zul je zien dat het nu een beetje gaat schuimen op je gezicht en dat is precies wat we willen bereiken. Als je dan dus je hele gezicht 2x over bent geweest en het na de 2e keer is gaan schuimen is deze stap voldaan.

Stap 4:

Spoel de reiniging gel van je gezicht af met (koud/ half warm) water en dan je gezicht drogen. 
Tja en dan ben je eigenlijk al weer klaar, snel toch?

Mijn huid was na het gebruik van dit apparaat een heel klein beetje rood geworden, na  een paar minuutjes was het weg en naja zo heel erg was het niet. De roodheid van mijn huid viel me dan ook erg mee aangezien mijn huid heel gevoelig is. En OMG mijn gezicht was na de tijd echt gewoon zo lekker zacht en naja ik weet niet als het zichtbaar is, maar ik had nogal veel onzuiverheden die gewoon een soort van "verdwenen" waren na het gebruik! Dus ik ben erg blij met dit apparaat.
Ik weet nu niet hoe het me bevalt over een aantal dagen/ weken want ja dit is ook een soort first impression.

Ik ben eigenlijk heel positief over dit apparaat, ik raad het jullie dan ook aan om hem te halen want hij is erg fijn in gebruik en hij is ook niet té agressief voor je huid (bij mij in ieder geval niet).

Nou ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden.
Liefs,
Anne-Lynn.


Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥