België. ♥

Zoals de meeste mensen van jullie al weten ben ik afgelopen week op uitwisseling met België geweest, wel het Franstalige deel (Wallonië?).
Ik had aan het begin van de week echt nooit kunnen bedenken dat het echt zo leuk zou gaan worden als dat het was!
Ik heb echt zoveel nieuwe vrienden gemaakt en de groep uit Nederland die mee ging is héél close geworden door de uitwisseling. 
Wauw het was echt gezellig.


Ik heb gevlogt ( of naja geprobeerd te vloggen) in België omdat ik mijn reis graag met jullie wil delen!
Aankomende 4 dagen komt er elke dag een nieuwe vlog online. Ik kan niet echt een vaste tijd zeggen wanneer hij online komt i.v.m. school, maar ze komen elke dag (tot en met donderdag) online!

Ik hoop dat jullie hierdoor een goed beeld krijgen van wat ik daar allemaal heb mee gemaakt en in de hoop dat jullie het leuk vinden.

Liefs,
Anne-Lynn.



Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥