Feest Plog. ♥




Hee allemaal, 
op dit moment zit ik in Mons in België want ik ben op uitwisseling met school.
Dus ja...

Afgelopen vrijdag heb ik een (jubileum) feest gehad van mijn vader hij was/ is 25 jaar in dienst en dat moest gevierd worden. 
Ik heb foto's gemaakt? Die ik nu allemaal in een plog (Foto blogpost) zet? 

Sorry ik heb alle foto's met mijn iPhone gemaakt en aangezien het best wel donker/ schemerig was waren en zijn niet alle foto's zo scherp en duidelijk.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden. 

Aan het begin had ik koffie met een heerlijk mini gebakje.


HAHA dit moest ik er gewoon even inzetten mijn geweldige sprite met een fabulous rietje.

Ik heb geen duidelijke foto's van het buffet maar wel eentje van een heerlijke fruitschaal.

overheerlijke fruitschaal you know.

Dit vond ik echt zo'n mooi kunstwerk!

En tadaaaa dit was mijn dessert. 

Deze foto moest ik er van mezelf even inzetten voor m'n iPhone vond ik deze foto echt heel mooi en tja ik ben er dan ook best wel trots op haha.

Hier een foto waarop je kan zien welke sieraden ik draag/droeg?

Ma' OOTD you know, how pretty haha.

Ik hoop dat jullie mijn 1e plog post leuk vonden.

Liefs, 
Anne-Lynn.



Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥