Must Have Schoenen♥



Oke ik moet me eerst echt even verontschuldigen tegenover jullie...
Ik had heel graag vorige week -in mijn vakantie- extra artikels of video's te plaatsen, maar ja heel mijn planning -die ik soort van had gemaakt- was helemaal overhoop door dagen werk, kamer herinrichten/opruimen, werk, sporten, mislukt monteren, volle USB, shoppen, Hannah-Lynn en voetbal.
Oke nu weet je kort alles, maar ja ik vind het zelf erg jammer want ik had zulke leuke ideeën die ik nog niet heb kunnen uitwerken dus toen dacht ik laat ik nu dan maar dit artikel doen voor maandag.

Nu dan echt doorgaan naar het onderwerp waarvoor ik dit artikel ben gaan schrijven, of zoals de titel zegt:"Must Have Shoenen!" -een lekkere mix van Nederlands en Engels...-  haha.

Maar oke ik was dus afgelopen Vrijdag in  Utrecht om te shoppen met m'n lieve mams, een goede vriendin en haar moeder.

Oke first things first: "Ik vind Utrecht echt een super stad om te gaan shoppen."

En weer door met waar we gebleven waren. We waren rond half 10 / 10 uur op het station. Naja wij vieren waren weer herenigd waardoor er veel bijgepraat moest worden, we dachten nou dat is wel leuk onder het genot van een heerlijke kop koffie. Dus wij liepen naar een restaurantje - waar we vorig jaar ook met z'n vieren hebben gezeten- aan de Gracht, maar onderweg daar naartoe waren er echt toffe winkels. Ik zag per toeval ergens in een etalage echt perfecte schoenen voor mij, maar aangezien we wat wilden drinken dacht ik "nah hier komen we zo nog weer langs..." dus zonder te kijken naar hoe die winkel heet loop ik met mijn domme verstand gewoon door. Na wat gedronken te hebben gingen we eens opzoek naar leuke winkels. We hadden echt superveel winkels gehad, maar alsnog niet de winkel gezien waar ik die perfecte schoenen in de etalage zag staan.
Na drie keer heel Utrecht door gelopen te hebben kwamen we tot de conclusie dat we een straatje nog niet hadden gezien -het straatje waar we bij het begin langs kwamen- dus we besloten om dat straatje maar even te gaan bezoeken.
En ineens na héél lang zoeken zag ik ze EIN-DE-LIJK staan. Ik ging meteen naar binnen -Zoekend naar de schoenen liep ik wel de verkeerde schoenen winkel in.- dus ik liep zo snel als ik binnen kwam ook weer naar buiten... het was de winkel aan de rechter kant i.p.v. de linker kant.

Alsnog ik vond echt geweldige schoenen.
Ik paste ze aan en wauw ze zaten echt perfect!

Ik moet wel zeggen ik heb heel lang getwijfeld aangezien het niet de goedkoopste hakken zijn, maar ik had ze aan en ik vond ze zo mooi dat ik ze gewoon niet kon laten staan.

Steve Madden (gekocht bij Invito)
€ 99,99.

Ze lopen echt superfijn!
De hak zelf is  13,5 cm 
Het plateau is  3,5 cm
Dus mijn rekenkunsten zeggen dat ik op 10  cm loop en dat valt best mee!

De schoenen zijn van echt Suède gemaakt dus ze blijven lang mooi.

Zijn ze niet prachtig?

Ik kan er niks aan doen, maar ik vind ze echt zo mooi!

Oke na mijn geweldige schoenen verhaal te horen was dit alweer mijn artikel.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ja wat vinden jullie van mijn nieuwe schoenen?
Let me know :).

Lots of Love,
Anne-Lynn.

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥