My Way! || Wattpad.♥

Vandaag heb ik even een leuk zelf promotie artikeltje haha.
Ik heb afgelopen donderdag een account aan gemaakt op Wattpad, een superleuke app waar je verhalen van anderen kunt lezen maar ook zelf verhalen kunt schrijven en plaatsen zodat anderen je verhalen kunnen lezen. Het leek me wel een leuk idee om verhalen te gaan schrijven en daar ben ik dan ook mee begonnen. Ik probeer zovaak als ik kan een hoofdstuk voor mijn "boek" te schrijven. Ik heb nu hoofdstuk 1: Modelink af. Je moet zeker even een kijkje nemen. Dus maak zeker een account aan en ga mij volgen op Wattpad (ik heet overigens annelynn99 op Wattpad) dan blijf je continue op de hoogte van als ik weer een nieuw verhaal plaats.
Ik heb al een heel idee in mijn hoofd over hoe ik het verhaal wil hebben, maar dat ga ik natuurlijk nog niet allemaal aan jullie vertellen ;). Je moet maar even gaan kijken op de onderstaande link:

Succes met lezen en laat me vooral even weten wat je er van vind/ vond en nog suggesties voor verhalen of aspecten die je graaag zou willen zien in dit verhaal? Laat het achter in de comments dan kijk ik als ik er wat mee kan.

Lot's Of Love,
Anne-Lynn. 

Reacties

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥