Proefwerkweek... {♥}


Proefwerk week...
Bah, wat haat ik dat.
Zovéél toetsen in een week, alsof er geen einde aan komt.

Vandaag heb ik dag 1 overleefd van de Proefwerkweek.
Maar bah dan kom ik tot de conclusie dat ik als ik thuis kom weer heel hard moet gaan leren voor de toetsen die deze week nog allemaal komen...
Het enigste voordeel aan een PWW is altijd dat je vroeg thuis bent.
Ik vind deze PWW echt raar! Ik heb de eerste twee uren gewoon les en vervolgens moet ik 2 à 3 toetsen maken? Dus eigenlijk ben je alsnog een deel van je leer tijd kwijt... of naja nu moet ik zeggen dat ik nooit de motivatie kan vinden om elke dag even hard te studeren voor mijn proefwerken in de PWW.
Niet dat ik niet mijn best doe... nee ik doe juist mijn best, maar mijn motivatie staat dan gewoon op 0,0. 

Al helemaal omdat ik weet dat ik voor een aantal vakken gewoon een 1 kan halen om vervolgens nog een voldoende te halen... En ik moet hierna nog een hele periode.


Maar ach ik ga maar leren zodat mijn rapport er straks super uit ziet :).
( of naja ik zou mijn best doen).


Nu heb ik jullie allemaal even verteld wat mij deze week te doen staat - namelijk leren, leren, leren en nog eens leren- dan is het nu maar eens tijd om dat leren echt in praktijk te brengen haha.

Nou doei.

Lot's of Love,
Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥