Today?♥


De zon schijnt, het is lekker warm buiten en iedereen is blij.
Toch had ik voor het eerst geen echt onderwerp voor een artikel...
Oke ik heb 2 prut artikels gemaakt die ik jullie ook echt niet wil laten lezen...
Ik doe mijn best om een goed artikel te maken maar op één of andere manier werkt het even tegen.
Ik had een video op genomen of naja ik deed mijn best tot dat mijn camera uit viel want ja guess what? Als ik wil gaan filmen stopt mijn camera want ja de batterij is leeg...
Alles behalve fijn. Natuurlijk kreeg ik het nooit voor elkaar de batterij optijd vol te hebben dus ik moest iets anders verzinnen, maar het is niet echt gelukt want ja zoals ik zei ik had 2 artikels gemaakt, maar dat zijn artikels die zo mislukt zijn. Sorry dat ik vandaag geen normaal artikel heb, maar ik ga binnenkort dus een video online zetten. Ik weet niet als het deze week word of volgende week maar stay tuned :).

Lots of love,
Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥