Uitwisseling || Belgen. ♥

Het is alweer Maandag 23 Maart.
Dat betekend dat morgen (24 maart) de Belgen voor de uitwisseling in Nederland komen en dat we eindelijk weer een geweldige tijd zullen hebben met z'n allen, maar dit is ook de laatste keer dat we elkaar zullen zien waarschijnlijk.
Ik heb er zoveel zin in!



We gaan ook superveel leuke dingen doen met z'n allen;
Dinsdag komen ze aan, we gaan dan even Almelo aan ze laten zien en 's avonds gaan we met een klein groepje bij iemand zitten.
Woensdag gaan we naar Amsterdam! 
Daar gaan we naar Dungeon (een spookhuis in Amsterdam) Dat lijkt me best leuk, maar ik weet niet als ik wel naar binnen wilt ze zeggen dat het echt heel eng is en aangezien ik nog wel een angsthaas kan zijn weet ik niet als het wel geschikt is voor mij haha. Dan hebben we (maar) een uurtje om te shoppen -Ik ga sowieso naar de Urban Outfitters en naar de Forever 21 en als ik nog tijd over heb naar de Zara en allemaal andere winkels voor superleuke kleding.
Na dat uurtje vrije tijd gaan we een rondvaart maken en vervolgens gaan we weer terug naar Almelo. Als we terug in Amsterdam zijn gaan we met de hele groep naar Funplaza en de Mac Donalds. (Funplaza is een binnenkermis). Donderdag gaan we naar Enschede, daar gaan we een kunstschool bezoeken en krijgen we drie verschillende workshops -waar ik heel erg naar uit kijk- we krijgen de workshops: Urban Dance, Schaduwspel en Rhytm & Trash. Daarna hebben we een tijdje om te gaan shoppen en vervolgens gaan we terug naar huis. Vrijdag hebben we eerst twee uurtjes les; de Nederlanders gewoon de lessen volgens het rooster en de Belgen krijgen twee uurtjes Nederlandse les #Boring. Dan gaan we een uur wandelen in Almelo -Bijzonder jaja haha- en dan gaan we nog gezamelijk lunchen. Na de lunch is het dan zover... We moeten definitief afscheid nemen...

Ik heb zo veel zin in deze week!
(Ik weet nog niet als ik ga vloggen, maar dat zie ik nog wel even ik denk het wel maar jullie komen het vanzelf te zien).

Lot's Of Love,
Anne-Lynn  

Reacties

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥