Five favorits #2 ♥


In oktober 2014 heb ik al een keertje eerder mijn five favorites met jullie besproken en in dit artikel bespreek ik vijf andere favorieten van mij. 
Enjoy!

Favourite Happening (This Week):
Kingsday! YAY! Een dag met superveel activiteiten en het leukste is dat je ook nog eens vrij van school hebt :).



Favourite Make-Up Brand:
Ik heb eigenlijk 3 favoriete make-up merken waaruit ik nooit echt een keuze kan maken namelijk: L'oreàl, Rimmel en Max Factor.



Favourite (E-)book:
Oke ik ben hier eigenlijk nog in bezig maar tot nu toe vind ik het echt een superleuk boek, namelijk: "A French Girl In New York." van Anna Adams.
Oke het E-boek dat ik heb is wel in het engels, maar dat vind ik eigenlijk helemaal niet erg.




Favourite Game:
Magic Piano van de makers Smule. Ik vind dit spel echt superleuk, ik kan nou niet echt zeggen dat ik er nou een echte pro in ben ofzo maar dit spel is echt een aanrader! 




Favourite Skirt:
Definitly mijn zeewier groene maxi skirt die ik bij de Shoeby Fashion gekocht heb. Ik ben er echt verliefd op!

Dit waren alweer mijn vijf favorieten van de afgelopen tijd, I hope you liked it.
Lot's Of Love,
Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥