Happy Easter ♥.



Easter! Ik vind Pasen persoonlijk altijd een superleuke tijd want dit betekend lekker ongestoord (chocolade eitjes) eten haha. Daarom heb ik twee (Last Minute) Paas ontbijt recepten met ei voor jullie, want ja pasen betekend natuurlijk ook eieren eten.
Misschien heb je hier wat aan so Let's go!

Ei in Brood.



Dit is een "recept" wat je veel tegen komt op Pinterest, We Heart It en allemaal andere inspiratie sites. Het is echt easypeasy & superlekker!

Wat heb je nodig?
Een Medimum Ei.
Een boterham.
Een beetje boter.
Zout.
Peper.
Koekenpan
Een middelgrote Uitsteker (Rond of Hart vorming, maar zorg er wel voor dat je Ei er goed in past).

Bereiding.
Pak je boterham en probeer in het midden van je boterham met je uitsteker het binnenste stuk eruit steekt (lekker duidelijk haha). Vervolgens verhit je in een koekenpan wat boter. Pak je boterham (+ je uitgeholde stukje) en leg die in de pan, bak het broodje aan één kant lichtbruin en krokant en vervolgens draai je je broodje om en breek je in het cirkeltje of hartje een ei en bak je dit tot het ei gestold is. Als je er van houdt kun je hier zout en peper aan toevoegen naar smaak.

Je kunt eventueel als je dat lekker vind wat kaas boven je eitje raspen of wat gemengde kruiden over je eitje strooien.


Bananen Ei Pannenkoekjes.



Dit ontbijt recept vind ik persoonlijk echt super!
Het is echt heel makkelijk om te maken en echt heerlijk om op te eten :).

Wat heb je nodig?
Twee (Medium) eieren.
één Banaan.
Beetje olie om in te bakken.
Koekenpan.

Bereiding.
Het eerst wat je moet doen voor deze pannenkoekjes is obviously het beslag maken. Je pakt even een bak waarin je dit beslag kan maken en een vork. Ik begin eerst met de banaan prakken. Ik zorg ervoor dat de banaan goed geprakt is, maar het is niet erg als er nog een paar kleine stukjes inzitten (Ik vind dat persoonlijk altijd wel lekker). Vervolgens doe ik de twee eieren er ook bij en dit roer ik dan door elkaar. Ik weet het het ziet er vies uit maar het word oh zo lekker. Ik pak altijd even een kleine opschep lepel? om straks het beslag mee in de pan te scheppen. Eerst verwarm ik wat olie in de pan en vervolgens maak ik een klein pannenkoekje in de pan en dan is het puur wachten tot het pannenkoekje aan de ene kant goud bruin wordt en dan kun je hem omdraaien.

Als je het lekker vind kun je zout door het beslag doen zodat de pannenkoekjes minder flauw worden, je kunt honing aan je pannenkoekjes toevoegen, je kunt er fruit bij serveren zoals bosbessen, aardbeitjes of gewoon plakjes banaan, maar wat ik zelf altijd heel lekker vind om toe te voegen aan deze pannenkoekjes is wat kaneel.


Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben & natuurlijk allemaal fijne paasdagen!

Lot's Of Love,
Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥