Mua 3 in 1 Extreme Contour Liner || Review ♥.


Ik was pas even aan het rondneuzen tussen de Make-up bij de kruidvat. Ik zag het merk MUA (Make-Up Academy) het was mij eerlijk nog nooit echt op gevallen, maar ik ging even kijken naar de producten. Ik zag een eyeliner liggen -de 3 in 1 Extreme Contour Liner- en was eigenlijk wel benieuwd naar hoe deze eyeliner zou zijn. Ik dacht in eerste instantie dat het een soort stift liner was? Maar het bleek een zwarte potlood eyeliner te zijn waarvan het puntje schuin loopt (een zogenaamde Angled eyeliner). 


Ik vond het wel appart en was dus ook wel heel benieuwd naar dit product als het fijn is etc. 
Op de verpakking van deze eyeliner staat dat het een 3 in 1 eyeliner is, waarmee je dus 3 verschillende looks kunt maken.


Dramatisch: D.m.v. het breedste gedeelte van deze eyeliner te gebruiken creëer je een gewaagdeeffect.
Glamorous: D.m.v. het middelste gedeelte van deze eyeliner te gebruiken creëer je een zacht en smoky effect.
Ultra Chique: D.m.v. het puntje van deze eyeliner te gebruiken creëer je gedefinieerde ogen.

De Swatches:



Ik vind wel dat je moeilijk een winged eyeliner kan maken en ook al is het je gelukt als je één keer per ongeluk een keer met je vingers over je eyeliner gaat zit er een hele veeg in je gezicht. Dus de wing maak ik hier niet mee. Ik vind het Glamorous effect wel echt heel mooi! Het is wel een fijne eyeliner voor smokey eyes dus. Ik heb ook even wat geprobeerd en om deze eyeliner te gebruiken als oog potlood kan ook echt perfect! Als je hem op je waterlijn aan brengt blijft hij echt perfect zitten. Ik vind wel dat hij best lang bleef zitten, zolang ik er maar niet met mijn vingers ofzo over heen ging. Ik heb er de Essence oogschaduw basis onder gedaan en ja ik ben er wel tevreden over.


 Ik moet alleen wel zeggen om je eyeliner perfect te zetten met deze eyeliner is nog wel even een opgave, vooral als je dit nog nooit met zo'n angled eyeliner gedaan hebt. Na een aantal keer proberen lukt het me nu wel sneller en beter.


Zo ziet het eruit op mijn oog -beetje creepy deze foto's maarja het gaat om het idee- Ik vind zelf Glamorous en Ultra Chique zoals ze dat noemen op de verpakking de mooiste twee. Een wing lukt mij minder goed met deze angled liner, maar dat vind ik zelf ook niet echt nodig.


Hij koste bij de Kruidvat eerst € 3,49 maar n
atuurlijk kwam ik op het perfecte moment want hij was afgeprijst naar € 1,75. 
Dus voor die prijs is deze eyeliner zeker wel goed! Wat zo fijn is aan deze eyeliner is dat je zoveel verschillende looks kan maken en het pigment is gewoon heel goed. Een min punt is wel dat je hem snel kan uitvegen... Maarja de ultieme tip voor het uitvegen is om er gewoon van af te blijven haha. Even serieus voor je prijs is het echt een super Eyeliner.


Lot's of Love,
Anne-Lynn.
♥ 




Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥