Mei vakantie ♥


Vakantie yay, love it.
Afgelopen week ben ik lekker op vakantie geweest.
Even lekker weg uit Nederland en nieuwe dingen in de wereld zien.
Deze week stond Zell am See, Oostenrijk op het programma.
Wauw wat is Oostenrijk eigenlijk een mooi land en al helemaal als je houdt van activiteit en de natuur ohja en natuurlijk nog wel een stukje rust haha. Ik heb zoveel geweldige dingen gezien van de natuur in Oostenrijk.



Er is eigenlijk zoveel moois te zien in de natuur in Oostenrijk waarvan ik niet had gedacht dat het zo mooi zou zijn.




Nu moet ik wel zeggen dat ik morgen jammer genoeg weer naar school moet. Gelukkig heb ik wel een korte week door hemelvaart :).



Lot's Of Love,
Anne-Lynn.
♥ 

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥