Common White Girl || Tag ♥

In dit artikel doe ik een tag, de Common White Girl tag; Een superleuke tag gemaakt door: Thatsojack. Oke ik weet niet als ik mezelf nou echt een White Girl noemen kan... maarja ik vond deze vragen in de deze tag best leuk dus ik dacht waarom ook niet?

So Let's Go!

Favoriete Starbucks drankje?


Oke ik moet zeggen dat ik helemaal niet vaak bij de Starbucks kom (dat komt voornamelijk doordat de Starbucks niet in de buurt zit), maar als ik er kom bestel ik Caramel Machiato (Oke ik moet zeggen dat ik helemaal niet zoveel Starbucks drankjes gehad heb).

Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
Inclusief wakker worden? Dan duurt het allemaal nog net even iets langer allemaal... Oke het wakker worden? Reken daar maar een half uurtje voor en dan mijn make-up, kleding, haar, ontbijten etc. Voor mijn Make-Up, Haar en Kleding is het denk ik na 20 minuten wel klaar (mijn outfit leg ik eigenlijk altijd de avond voor de dag al klaar dus dat scheelt) en vervolgens heb ik nog 10 minuutjes nodig om mijn tanden te poetsen en te ontbijten.

Hoeveel selfies maak je op een dag?
Euh... haha... Te veel? Nee oke even serieus ik maak wel te veel selfies, maar ik moet zeggen sinds mijn eigen mobiel stuk is gegaan ik zoveel minder selfies maak (op mijn mobiel dan, mijn Ipad is een ander verhaal).

Hoeveel Instagram followers en foto's heb je?
Op dit moment heb ik 697 followers en 12 foto's.

Zeg je weleens LOL of OMG hardop?
Lol? Nee dat niet. OMG euh ja dat weleens.

Draag je kledingstukken weleens vaker dan één keer?
Ja tuurlijk wel of is dat niet vanzelf sprekend?

Ben je racistisch?
Nee, ik denk het niet aangezien ik zelf namelijk Chinees ben weet ik hoe het voelt als iemand een racistische opmerking maakt dus ik pas wel op met wat ik zeg.

Instagram, Twitter of Tumblr?
Mmh moeilijk. Instagram is denk ik wel mijn favoriet alhoewel ik Twitter en Tumblr ook echt super vind.

Wat doe je het grootste deel van je tijd?
Op school mijn tijd verdoen... Naja naast school besteed ik veel tijd aan bloggen, voetballen, muziek en natuurlijk met familie en vrienden leuke dingen doen.

Wie zijn je favoriete YouTubers?
Oke dit vind ik echt heel moeilijk want ik kijk echt te veel YouTube. Zoe Sugg vind ik namelijk echt heel leuk om te kijken, Joe Sugg, Jaimi Jongejan, Kelvin Boersma en EenhoornJoost.

Hoe vaak doe je je nagels?
Oke ik heb van die vlagen. Als ze chippen doe ik altijd mijn best om mijn nagels weer te lakken, maar ik moet zeggen dat het niet altijd lukt.

Ben je een shopaholic?


Shopaholic? Nee ik steun gewoon de economie! Nee, zo erg ben ik niet. Ik vind shoppen super leuk, maar ik heb gewoon niet altijd geld om alles te kopen wat ik wil.

Hoe vaak heb je Mean Girls gezien?
Euh te vaak? 1 & 2. Ik vind ze allebei super om te zien.

Heb je veel kleding?
In mijn beleving nee nog lang niet genoeg, maar als je het mijn ouders vraagt die zeggen dat ik echt te veel kleding heb.

Maak je een foto van je eten vóórdat je het opeet?
Euh haha, jawel af en toe ligt er aan hoe het er allemaal uitziet. Vooral als het eten mooi op het bord gepresenteerd wordt.

Draag je elke dag make-up?
Nee niet elke dag en ook niet elke dag evenveel. Ik heb wel mijn best om mijn huid rust te geven.

Hoe stijl je meestal je haar?
Heel eenvoudig, paar keer doorkammen en of haar los of haar in een staart.

Zie je er altijd presentable uit?
Ik zou willen dat ik ja zou kunnen zeggen, maar jammer dat ik dat niet kan. Ik probeer wel om er elke dag nog enigszins er presentable uit te zien, maar dat lukt niet altijd...

Dit waren alweer de vragen van deze Common White Girl Tag. Ik hoop dat ik ergens wel een White Girl ben? Haha.

Lot's Of Love,
Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥