Nieuwe Verslaving? ♥

OutLine Draw  



De laatste tijd zie ik overal op mijn social media plaatjes/ tekeningen van mensen de zo genaamde: Outline Draw(s).





Op Instagram heb je bijvoorbeeld ook super veel accounts van  mensen die allemaal beroemde mensen tekenen, maar zo nu en dan zijn er ook echt toffe accounts te vinden die ook "gewone" niet beroemde mensen tekent! Ik dacht gister van ja waarom niet, laat ik eens vragen of ze mij willen tekenen (want ik vind het er altijd zo mooi uit zien!).

Maar toen dacht ik ineens, waarom zou ik zelf niet eens een keertje proberen zo'n outline draw/ tekening te maken? Dus daar ging ik... Ik begon (digitaal) te tekenen en vond het echt zo leuk dat ik maar bleef tekenen en tekenen.
Ik dacht laat ik eens gek doen en zet ze allemaal lekker op Twitter (ja mensen ik probeer actief te zijn/ blijven op twitter) en toen reageerde een vriendin van mij dat ze het echt superleuk vind wat ik maak en vroeg ze me of ik haar wilde tekenen.

Natuurlijk wilde ik dat wel ik vond het namelijke echt super dat ze zo enthousiast was en nu had ik ook meteen weer iemand om te tekenen :).

Ik vind Outline tekeningen echt superleuk om te maken en natuurlijk weet ik dat ze echt nog lang niet picasso waardig zijn (oke dat zouden ze ook nooit worden), maar ik ga wel proberen om me verder te ontwikkelen in het maken van dit soort tekeningen en mezelf iedere keer proberen te verbeteren als het gaat om het maken van deze tekeningen. 

Ohja ik had Jesper, Marthijn en Noah van de Ponkers getekend, Jeske en Desi van de FrisChicks en Jiami Jongejan getekend en op Twitter gezet! 



Ik hoop dat jullie m'n werk een beetje leuk vinden tot nu toe, wil je op de hoogte blijven van mijn tekeningen volg me dan even op twitter : @annelynnknol daar ga ik proberen om zoveel mogelijk tekeningen van me op te posten of één keer in de zoveel dagen een paar tekeningen...

Lot's Of Love,
Anne-Lynn.
♥ 












Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥