Top 3 Tracks #8 ♥


Vandaag heb ik niet zomaar top 3 tracks, nee in dit keer heb ik Chinese tracks. Sinds kort ben ik weer best veel bezig met het verdiepen in de Chinese cultuur waardoor ik ook een beetje Chinese muziek ben gaan luisteren of gaan ondervinden. Ik heb hier 3 tracks die ik opzich nog best wel leuk vond ook al verstond ik er niet van. Misschien vinden jullie dit ook wel leuk om te horen? Let me know. Misschien kan ik ook eens een keer Spaanse top 3 tracks doen of iets zoals dat? Let me know! Ik denk trouwens dat er ook nog echt wel meerdere Chinese liederen zijn die best leuk zijn!

2. Change My Ways - Wang Leehom.


( Wat ik persoonlijk ook geen geweldig leuk liedje vind is You Exist In My Song ).

Ben je zelf nou eens benieuwd naar (meer) Chinese muziek? Zoek dan op YouTube: C-Pop of Chinese-Pop.

Lot's Of Love,
Anne-Lynn  .

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥