Coke Fris Chicks & FashionChick? ♥

Ongelofelijk! Oke First Things First in dit artikel ga ik jullie precies vertellen hoe mijn dag vrijdag 4 Juli was!

Vrijdag 4 Juli 2015.
Ik moest naar Amsterdam met Ghislaine ( de vriendin van mijn broer), maar ik had geen idee waarvoor... Ze zeiden tegen mij shoppen dus ik dacht leuk leuk even lekker shoppen in Amsterdam, want naja daar ga 'k niet zo heel vaak shoppen aangezien het best wel ver is voor mij om naar toe te gaan. Dus ik was helemaal blij! De weg naar Amsterdam was niet geheel prettig. Ik heb gerend voor bijna alle treinen de we hadden (maar dat ter zijde). Toen we dan een maal in Amsterdam waren pakten we meteen de tram... toen dacht ik van oke? Maarja ik dacht van ja 't zou allemaal wel. Het was erg warm vrijdag dus Ghislaine zei -toen we de tram uit gestapt waren- :" Ja ik heb echt dorst en het is super warm, laten we even iets gaan drinken" Dus we liepen het Restaurant binnen waar we simpelweg toch al voor stonden genaamd: Coffee & Coconuts. Echt wat een superleuk restaurantje! De inrichting is echt zo leuk, het gaf me meteen echt een lekker vakantie gevoel! 



We bestelden een cappuccino die even later zonder ook maar iets opgemerkt te hebben door Jeske van de Staak, van Coke Fris Chicks gebracht!? I was like bruh' gebeurd dit echt?! Zo vet! Ze zei dat er vanavond een borrel van FashionChick -als opening van Fashionweek Downtown- in hotel Sofitel Legend The Grand (Echt een supermooi hotel) was en dat zij niet ready was qua outfit voor die borrel en of ik d'r dan wilde stylen voor die borrel! Wauw... Ik wist niet wat me overkwam eerlijk gezegd, weet je hoe leuk! Ze heeft mij gewoon uit gekozen d.m.v. een outline draw die ik gemaakt had en op twitter had gezet. Ze zei dat ze het een superleuke tekening vond en dat ze het superlief vond dat ik die tekening gemaakt had -hihi-. Daardoor is ze op mijn twitter account gekomen en zag ze dat ik blogde en op YouTube zit. Ze zag dat ik veel bezig was met fashion etc. HOE LEUK  DIT?! Naja we gingen dan nog even wat eten bij Coffee & Cocunuts, wat echt heerlijk was!


Na even lekker wat gedronken en gegeten te hebben gingen we iets verder op naar een super leuk winkeltje genaamd: Nobody Has To Know (NHTK), waar Jeske Continue Everybody Had To Know van maakte wat zeker waar is! Want wat een leuke kleding hebben ze daar! Hun motto is 'Change the vision of your body and blur the lines of age, size and gender.' dus er staan ook geen maatjes in de kleding en je past gewoon wat je leuk vind. (< Superleuk motto natuurlijk, want je weet zo niet welke maat je koopt). En het leuke aan die winkel is ook dat ze kledingstukken hebben die echt uniek zijn en ontworpen door hun! Waarvan ze er dan maar één van hebben laten maken. 
Ik zeg volg ze gewoon even op Instagram dan zie je wat voor 'n leuke kleding ze allemaal hebben:
@ Nobodyhastoknowdesign

In NHTK mocht ik alles uit de rekken pakken en kleding uitzoeken voor Jeske! Na superveel setjes gepast te hebben kwamen we uiteindelijk uit op een super outfit!



Op deze foto is het misschien niet geheel duidelijk wat ze nou precies droeg, maar ze had een super outfit aan (die te zien is in de video van Coke Fris Chicks) en ik had geluk ik mocht voor mezelf ook nog even kijken wat ik leuk vond voor de borrel. Ik vond superleuke schoenen (want naja ik had m'n Nike's aan wat als je het aan mij vraagt nou niet echt FashionChick waardig is) en een superleuke croptop die je hierboven ziet.

We gingen met de tram naar de Dam en vervolgens naar de borrel. Best stoer trouwens als je naam op een gastenlijst staat van zoiets :). Naja de bedoeling daar was dus om mensen daar (want er liepen allemaal fashion bloggers, designers, stylisten etc) te vragen wat ze van de outfit van Jeske vonden. 

We hebben het gevraagd aan een aantal mensen zoals; De stylist van FashionChick (volgens mij); Amanda, De oprichter van FashionChick; Ellen, Ik weet niet precies wat deze man doet, maar ik weet wel dat een een Engelse/ Amerikaanse YouTuber is; Simon, DJ Covergirl; Sunny Jansen en Stylist (Ook wel bekend als Jurylid van HNTM) Bas van Schaik.


En ze vonden het allemaal echt superleuk en een tip van Sunny Jansen: De volgende keer een ander shirt instead of a croptop aangezien een croptop je optisch kleiner laat lijken. 


Na een uur of 7/8 gingen we er weer vandoor, Ik vond het echt super! Even afscheid genomen van Jeske en toen gingen Ghislaine en ik opzoek naar wat eten :). We hebben gegeten bij een Italiaans Restaurant op de Dam. Ik had een heerlijke Lasagne (Blahblah Ik heb geen idee wat de naam precies was). Na het eten zijn we naar Amsterdam Centraal gelopen, ik had zin om te lopen i.p.v. de tram te pakken dus dat deden we. Op centraal hebben Ghislaine en ik even een lekkere Swirl gehad. Naja na 2 uur treinen ofzo waren Ghislaine en ik om 00;15 op het station en om 00;30 thuis. Wauw wat een superleuke dag was dit! Ik heb mensen ontmoet die ik normaal nooit zou ontmoeten!


Heel erg bedankt Jeske/ Fris Chicks, het was echt een top dag!
Als het goed is staat de video waar ik in te zien ben nu online op het kanaal: CokeFrisChicks

ps. Sorry van het lange verhaal.

Lot's Of Love,
Anne-Lynn.
♥ 

Reacties

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥