Een stakke buik in vijf stappen ♥.

1. Schrap suiker en tarwe maar eet vet (eum ja echt, vet!).
Hoe goed alle buikspier oefeningen ook zijn: Abs are made in the kitchen! Je hoeft niet streng te gaan diëten maar wees matig met koolhydraten, eet bij iedere maaltijd een portie proteïnen (Vis, Vlees etc.), naam extra groente en eet twee keer per dag fruit. Ohja en probeer eens een maand geen snoep, gebak etc. te eten!

2. Train je dieper gelegen buikspieren.
Als je je dieper gelegen buikspieren traint, trek je als het ware je buik iets naar binnen, waardoor je een plattere buik krijgt. Planking is hiervoor echt een supergoede oefening: Kom op je ellebogen en voeten en maak van je lichaam van top tot teen een rechte plank. Probeer dit 30 tot 50 seconden vol te houden en herhaal dit dagelijks.



3. Trek eens een sprintje.
Doe tijdens je cardio training eens een paar sprintjes op een intensiteit die je 10 tot 12 sec. kunt volhouden. dat geeft je je metabolisme een flinke boost én het verbetert de aanmaak van je groeihormoonlevel. en groeihormoon zorgt o.a. voor een lager vetpercentage.

4. Schrap alcohol een tijdje van het menu.
(oke dit is heel makkelijk voor mij aangezien ik ook nog niet drink, want naja ik ben 15).
Zolang alcohol in je bloed zit, is je lichaam minder goed in staat om vet te verbranden. Laat samen met die suiker dus ook alcohol een maandje staan. Even doorbijten, maar het is voor een goed doel: Een strakke buik!

5. Vermijd stress.
Het is meer dan eens aangetoond stress is gerelateerd aan vetophoping rond je middel. Dus vermijd stress, pak 7 à 8 uur slaap per nacht en realiseer je dat roken, alcohol en slechte voeding ook stressvol zijn voor je lijf.

Ik hoop dat dit helpt voor jou.

Lot's Of Love,
Anne-Lynn.
♥ 

Reacties

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥