Jeans Shoppen? || Tips ♥



Ik vind het zelf altijd best wel moeilijk om een goede jeans te scoren in de winkels, is bij jou een goeie jeans shoppen ook altijd zo moeilijk? Dan heb ik hier tips die het misschien net allemaal iets makkelijker maken om echt de perfecte jeans te kopen! Of naja tips? In ieder geval dingen waar je op moet letten als je een jeans gaat shoppen.

1. Krijg je de jeans makkelijk dicht? Té makkelijk: Probeer dan eens een maatje kleiner aangezien jeans altijd nog wat uitloopt.

2. Is de broek hoog genoeg aan de achterkant? Zodat je ondergoed er zo meteen niet boven uit komt.

3. Flatteert de wassing? Misschien benadrukt die witte vlek niet dat deel van je onderstel dat jij gehighlight wilt hebben...

4. Heeft de broek de juiste lengte? Dus niet te lang maar ook zeker niet te kort.

5. Doet de plaatsing van de achterzakken iets voor je kont?

6. Geeft de broek je een slank en gestroomlijnd silhouet?

Ik kan je zeggen dat het wel helpt om en goede jeans uit te zoeken, maar het duurt ook wel even om een broek te zoeken waar alle punten goed zijn bij mij... 

Ik hoop dat ik jullie hiermee een beetje kan helpen voor de perfecte jeans voor jou!

Lot's Of Love,
Anne-Lynn.
♥ 

Reacties

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥