Kruidvat 1 + 1 actie ♥

Niks leukers als sale of wat dan ook voor een voordeel actie op make-up! Dit weekend staat de 1 + 1 gratis actie (van de Kruidvat) op programma.



Wat ik echt super vind aangezien ik best vaak mijn make-up bij de Kruidvat koop want ik hou echt van de merken Max Factor, L'orèal, Maybeline en Rimmel en haha die merken heeft de Kruidvat allemaal. Jammer genoeg had ik op dit moment niet echt make-up nodig, maar ik kwam toch langs de Kruidvat dus ik dacht waarom niet gewoon ff kijken haha.

Dit was zo geen goed idee eigenlijk, want natuurlijk vind ik wel weer leuke "hebbe dingetjes". Ik heb twee Lipfinity Lipsticks van Max Factor mee genomen en twee Nagel lakjes van Rimmel.

Ik had één van deze twee lipstick kleuren al, maar die was zo goed als op en de andere kleur vond ik gewoon super mooi dus ja 1+1 haha. Naja ik wilde eigenlijk sowieso al weer nieuwe nagel lak kleurtjes en toen zag ik deze twee kleuren en naja ik kon ze niet laten liggen nu!

Ik wist al dat de Lipfinity en de Rimmel Nagel lak van goede kwaliteit was dus ja een echte review is denk ik niet heel erg nodig? Want voor mij zijn de producten niet echt nieuw?



Oke op de verpakking van de Lipfinity staat dat hij 24 uur lang blijft zitten, jep hij blijft echt heel lang zitten! Zelfs make-up doekjes helpen niet echt. Na de swatches die ik gemaakt heb, heb ik echt tien minuten zitten boenen met allemaal make-up remover middeltjes/ doekjes etc. maar het ging er maar niet af. Het bleef er echt heel goed op zitten... Naja goed product dus, maar het heeft me wel een rood arm verzorgt haha Lipfinity swatchen wordt hem denk ik niet meer voor mij...


 Max Factor Lipfinity:
Ik heb twee kleuren gekozen:
130 Cuscious.
330 Essential burgundy.

2 Prachtige kleuren!
 Hier de swatches:
Als je de lipstick net op doet is het heel erg liquid en echt een 'lipgloss' eigenlijk, maar als je even wacht trekt het eigenlijk helemaal in je huid/ lippen en zit het echt als een prachtige lipstick! (Heel apart vind ik dit zelf altijd).
Dit is de "Magische" stick die je over je lipstick heen doet om hem daadwerkelijk 24 uur te laten zitten.

 Rimmel Londen Nagellak.


Uit de Rita Ora collectie heb ik kleur 408 Peachella.
En van de 60 seconds super shine heb ik 340 Berries and cream.
Omdat ik al nagel lak op had heb ik de kleuren even op een plakbandje gedaan voor jullie zodat jullie toch de kleuren van deze lakjes kunnen zien.
Oke ik moet zeggen dat ik niet heel veel bijzondere items gekocht heb, maar ik kan wel zeggen dat ik items gekocht heb waar ik wel heel blij mee ben en die ik wel vaak zou gaan gebruiken.

Heb jij nog wat gescoord tijdens deze 1 + 1 gratis actie bij de Kruidvat? Let me know!

Lot's Of Love,
Anne-Lynn.




Reacties

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥